فرمانده نيروي انتظامي در ديدار با وزير کشور سوريه از آمادگي پليس ايران براي هر گونه همکاري و انتقال تجارب پليسي به اين کشور خبرداد.
کد خبر: ۵۲۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶ 24 June 2015
به گزارش تابناک یزدسرلشکر "محمد الشعار" وزير کشور سوريه با سردار " حسين اشتري" فرمانده نيروي انتظامي ديدار و گفت و گو کرد.

سردار اشتري در اين ديدار با بيان اينکه سوريه کشور دوست و برادر ما است، اظهارداشت: براي آقاي "بشار اسد" رئيس جمهور محترم، مسئولان و مردم اين کشور، آرزوي موفقيت داريم؛ سوريه از جمله کشورهايي است که در دوره "حافظ اسد" و نيز در دوران هشت سال دفاع مقدس، از ايران حمايت کرد لذا ما به همين جهت، کشور سوريه را کشور برادر مي دانيم و همواره آماده همکاري و کمک به اين کشور هستيم.

فرمانده ناجا با بيان اينکه امروز، دشمن مردم و دولت سوريه ،دشمن جمهوري اسلامي ايران است، گفت: اسرائيل و آمريکا و ايادي آنها، دشمن مشترک ما و کشورهاي اسلامي و انقلابي هستند، طبق فرمايشات مقام معظم رهبري، هر جايي که اسرائيل وارد شود و بخواهد مردم را زير ستم خود ببرد، جمهوري اسلامي ايران موظف است و اعتقاداً به کمک آن مردم خواهد آمد.

وي ادامه داد: امروز، گروه هايي که به نيابت از آمريکا و اسرائيل عليه مردم سوريه جنگ مي کنند، اعتقادي به اسلام و مسلماني ندارند، هر چند، نام اسلام را يدک مي کشند.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: با توجه به توانمندي پليس جمهوري اسلامي ايران در خصوص جرايم سازمان يافته، مبارزه با تروريسم و کشف علمي جرم در فضاي حقيقي و مجازي، با تمام امکانات و ظرفيت خود آماده هر گونه همکاري، آموزش و تبادل تجربيات در حوزه هاي پليسي با کشور سوريه هستيم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار