کد خبر: ۵۲۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱ 24 June 2015
اگر نگاهي به بسته هاي اينترنتي 3 اپراتور موبايل بيندازيد متوجه مي شويد که انتخاب سرويس مناسب چندان هم راحت نيست. بدين منظور بهتر است ابتدا دوره زماني مورد نظرتان را انتخاب کنيد و سپس حجمي راکه در اين دوره پاسخ گوي نيازتان است، تعيين کنيد.
به گزارش تابناک یزد، بيشتر افراد حجمي حدود يک تا 2 گيگابايت را در يک دوره يک ماهه مصرف مي کنند.

به همين دليل هر 3 اپراتور بسته هايي با اين مشخصات يا نزديک به آن دارند. بسته يک ماهه ايرانسل و همراه اول هر يک با يک گيگابايت و بسته يک ماهه رايتل با 1.5 گيگابايت جزو پرفروش ترين بسته هاست و قيمت هاي آن ها هم نزديک به هم است.

با اين توضيح که همراه اول يک گيگابايت هديه شبانه نيز ارائه مي کند که از ساعت 2 تا 7 قابل استفاده است. با مقايسه اين بسته ها شايد بتوان به صرفه ترين بسته را انتخاب کرد.

يک روش ديگر براي مقايسه بسته هاي اينترنتي اين است که قيمت آن ها را به ازاي هر گيگابايت حجم بسته حساب کنيد؛ به عنوان مثال اگر بخواهيد يک بسته7 روزه انتخاب کنيد، گزينه هاي زير پيش روي شماست:بسته 100 مگابايتي ايرانسل به قيمت 2500 تومان، بسته 300 مگابايتي همراه اول به قيمت 5000 تومان و بسته 200 مگابايتي رايتل به قيمت 3000 تومان.

البته مقايسه قيمتي تنها يک فاکتور در ميان چندين فاکتور انتخاب بهترين سرويس اينترنت است و بايد به کيفيت و سرعت سرويس نيز دقت داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار