ايجاد ستاد معاينه فني و دسترسی شهرداری به سامانه شماره‌گذاری راهور براي وصول عوارض شهرداری از موضوعات مورد تاكيد در دیدار ريیس پلیس راهور استان با شهردار یزد بود.
کد خبر: ۵۴۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹ 28 June 2015
به گزارش تابناک یزد  در اين نشست كه در محل شهرداری مرکزي يزد برگزار شد، بر ایجاد ستاد معاینه فنی بر اساس مصوبه 120671 مورخ 14/10/93 هیات وزیران در يزد تأکید شد.

همچنین در این جلسه از سوی مدیر درآمدهای عمومی شهرداری مشکلاتی درخصوص عدم دسترسی شهرداری به سامانه شماره‌گذاری راهور در مورد وصول عوارض شهرداری مطرح شد که ريیس پلیس راهور استان با اعلام موافقت خود با اصل موضوع، خاطرنشان كرد: این دسترسی‌ها نیاز به اخذ تأییدیه از دادگستری دارد.

 علاوه بر این مقرر شد كه پلیس راهور در خصوص هرگونه خدماتی که به شهروندان ارائه می‌دهد، عوارض شهرداری مانند معاینه فنی را مطالبه كند.

 پیگیری عبور ممنوع کامیون‌ها و خودروهای سنگین به داخل شهر، نصب دوربین‌های کنترل سرعت و خرید سامانه GPS  ثبت تصادفات نیز از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

 معاون حمل و نقل و ترافیک، مدیر درآمدهای عمومی و سرپرست سازمان فاوای شهرداری و همچنین مسئول راهور فاوای ناجا نیز در این جلسه شرکت داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار