مدیر حوزه علمیه استان یزد با بیان این‌که برنامه‌ریزی دشمن برای براندازی نظام اسلامی است، گفت: دولتمردان جمهوری اسلامی ایران برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تمام توان خود را بکار ببندند و از این مسائل و مطالبات مردمی، به سادگی عبور نکنند .
کد خبر: ۵۴۹۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶ 08 January 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ حجت الاسلام والمسلمین«محمد شمس» با اشاره به اعتراضات مردمی در کشور، اظهار کرد: پیگیری مطالبات حق مردم است و هیچ کس نمی‌تواند این حق را از کسی دریغ کند، البته مردم باید برای از طرق مختلف قانونی و شرعی می‌توانند این حق را مطالبه کنند .

وی با اشاره به این‌که حضور در خیابان‌ها و اعتراض آرام به وضعیت اقتصادی کشور را هیچ کس منع نکرده است، افزود: این گونه اعتراضات از نظر شرعی نیز مشکلی ندارد .

مدیر حوزه علمیه استان یزد با اشاره به حواث اخیر، گفت: ابتدا مردم برای پیگیری مطالبات و مشکلات اقتصادی خود به خیابان آمدند، اما متاسفانه در ادامه این تجمعات دشمن بر موج ایجاد شده، سوار شد و از این مسئله به نفع خود استفاده کرد .

عضو شورای حوزه علمیه یزد با بیان این‌که دشمن سالهاست که دنبال برنامه‌هایی برای پیاده کردن توطئه‌های شوم خود دارد، تصریح کرد: برای روشن شدن این مطلب می شد فهمید که در روزهای ابتدایی که هنوز اتفاقی در کشور نیفتاده بود و مردم آرام به اعتراض می‌پرداختند، کشورهایی که سال هاست در امور کشورهای دیگر مداخله می‌کنند، موضع گیری کرده و مردم را به شورش و اغتشاش تشویق کردند .

وی آتش زدن پرچم جمهوری اسلامی ایران، تخریب اموال دولتی و عمومی و ایجاد رعب و وحشت کارهایی نیست که توسط مردم صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: همگی اینها یک چیز را نشان می دهد و آن هم این است که دشمن به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی است .

شمس با اشاره به بصیرت مردم، خاطرنشان کرد: مردم ایران در این سالها نشان داده‌اند که با اهداف دشمن مقابله کرده و همیشه خط آنان از دشمن جدا بوده است و این بار نیز با حضور حماسی در صحنه، در مقابل توطئه های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی مثل آمریکا، اسرائیل، منافقین و آل سعود ایستادند .

مدیر حوزه علمیه استان یزد در پایان گفت: دولتمردان جمهوری اسلامی ایران برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تمام توان خود را بکار ببندند و از این مسائل و مطالبات مردمی، به سادگی عبور نکنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار