آئین پایانی اولین جشنواره سرود و موسیقی نغمه های کویر با استقبال گسترده هنرمندان دیشب در یزد برگزار شد.
کد خبر: ۵۵۸۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵ 29 January 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ معاون صدای مرکز یزد گفت: در پایان اولین جشنواره سرود و موسیقی نغمه های کویر شرکت کنندگان حائز رتبه های برتر معرفی شدند.
 سیروس افزود: در بخش اصلی محسن نشاسته گر، مصطفی راغب و مهدی مضطر زاده به ترتیب نفرات اول تا سوم جشنواره شدند. در بخش ویژه حمید استادیان، طاها فتوحی و مهدی دهقان رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند. همچنین در بخش سرود  ابوالفضل کرمانی نسب مسوول گروه سرود عاشقان ولایت و فاطمه حیدری مسئول گروه سرود آمادگی ودبستان علم الهدی به عنوان برگزیدگان این جشنواره مشخص شدند.
وی اشاره کرد: مرحله نهایی داوری آثار با همت جناب آقای  حسینی و کارشناسان مرکز شعروموسیقی مراکز استانها انجام گرفت واز بین تمامی این آثار، به ۳ اثر در بخش اصلی، ۴ اثر در بخش ویژه(رتبه دوم مشترکا به دونفر تعلق گرفت) و دو گروه سرود جوایزی تعلق گرفت.
سیروس گفت: دبیرخانه جشنواره پس از تصویب در شورای معاونان مرکز، در مهر ماه امسال تشکیل و شیوه نامه آن تنظیم شد.
فراخوان جشنواره از ۱۰ آذر تا ۲۵ دیماه مهلت داشت و دراین مدت حجم اطلاع رسانی مناسبی در رادیو ، تلویزیون و خبر مرکز و به موازات آن در فضای مجازی شکل گرفت و هرچه به انتهای مهلت فراخوان نزدیک شدیم، افزایش یافت.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، وی گفت: نتیجه این تلاش، دریافت ۱۱۲ اثر در بخش های اصلی با محوریت آثار با محتوای بومی و بخش ویژه با محوریت موضوعاتی چون چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، اقتصاد مقاومتی و مدافعان حرم بود که در نوع خودش تولید و ارسال این تعداد از آثارکاملا بی سابقه بود.
مرحله اول داوری در ۳۰ دی در مرکز انجام شد و آثار در پالایش اولیه به ۵۲ اثر رسید.

برجستگان سرود و موسیقی استان مشخص شدند
برجستگان سرود و موسیقی استان مشخص شدند
 
برجستگان سرود و موسیقی استان مشخص شدند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار