مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان یزد:
مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان یزد گفت: با ایجاد ۱۰۰ تیم سیار آموزش فنی و حرفه‌ای، زمینه ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به بسیاری از مناطق محروم یزد فراهم شد.
کد خبر: ۵۶۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵ 02 July 2015
به گزارش تابناک یزد حبیب کارگر بعد از ظهر امروز در نشست ستاد هماهنگی و پشتیبانی طرح هجرت بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه توانمند‌سازی مناطق محروم نسبت به ارائه خدمات موردی و مقطعی در اولویت است، اظهار داشت: کمک به اقتصاد خانواده‌های مناطق محروم و دورافتاده از طریق آموزش مهارت‌های زندگی و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای بسیار مهم است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای یزد با اشاره به اجرای طرح نیاز سنجی آموزشی در استان یزد گفت: نتایج اجرای طرح نیازسنجی آموزشی می‌تواند از هرگونه موازی‌کاری، دوباره‌کاری و صرف هزینه‌های تحقیق و بررسی در پروژه‌های بسیج سازندگی جلوگیری کند.

وی طرح آموزش بازار محور با هدف آموزش تولید، بازاریابی و فروش را از دیگر اقدامات و برنامه‌های شاخص فنی و حرفه‌ای استان یزد در راستای رفع نیاز متقاضیان آموزش‌های مهارتی و رفع معضلات اشتغال در استان یزد عنوان کرد.

کارگر افزود: در حال حاضر 100 تیم سیار آموزشی مجهز، متشکل از مربیان مهارت فنی در استان یزد آماده اعزام و ارائه خدمات آموزشی فنی و حرفه‌ای به تمام استان یزد را دارند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان یزد خاطرنشان کرد: به وسیله این تیم‌های سیار، نقاط محروم استان یزد هم قابلیت دریافت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را پیدا می‌کنند که همین موضوع نقش قابل توجهی در افزایش فرصت‌های شغلی در یزد دارد.

وی خاطرنشان کرد: این تیم‌ها در رشته‌های مختلف فنی و با بهره‌گیری از ابزارهای روز و همچنین دانش فنی اساتید برجسته فنی و حرفه‌ای استان فعالیت می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار