انتقاد صریح امام جمعه یزد به اتفاقات اخیر یزد:
امام جمعه یزد در واکنش به آموزش موسیقی به مربیان مهد کودک یزد و با انتقاد به آموزش و پرورش گفت: کودکان و نوجوانان را باید عاقل و دانا بار آورد این‌ها کمبود موسیقی ندارند، آموزش موسیقی به کودکان خیانت است به آن‌ها و در روز قیامت باید جواب این غفلت و سهل انگاری را به این کودکان بدهیم.
کد خبر: ۵۶۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱ 04 July 2015
به گزارش تابناک یزد آیت الله محمد رضا ناصری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ظلم نکردن و زیر بار ظلم نرفتن را یکی از اخلاق اسلامی نام برد و اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما بر این مبنا پایه‌گذاری شده است و این لازمه زندگی اسلامی است.

وی با اشاره به مسائل و مذاکرات هسته ای گفت: هدف اصلی دشمنان این است که ما را از بین ببرند و انقلاب اسلامی و ایمان و اعتقادمان را از ما بگیرند و تمام این مسائل هسته‌ای و جنگ‌های نیابتی و تحریک کشورهای اطراف  پوششی بر هدف آن‌هاست.
امام جمعه یزد افزود: ما باید مقاومت کنیم، دشمن خود را بشناسیم و به گونه‌ای حرکت کنیم که زیر بار ظلم نرویم و نه دست کسی را و نه گلوی دیگری را بی دلیل بفشاریم.
ناصری با اشاره به دروغ و تزویر دشمنان ‌ تصریح کرد: دشمن ما را دچار تحریم هراسی کرده است و اقداماتی انجام می‌دهد که ما  دچار خود تحریمی شویم یعنی ما منتظر برداشته شدن تحریم‌ها و باز شدن دریچه‌ای از سوی غرب و امریکا بمانیم تا حرکتی انجام دهیم و به این ترتیب خودمان، خود را تحریم می‌کنیم در حالی که باید حرکت کنیم، تلاش کنیم و منتظر باز شدن دریچه‌ای از غرب که جز ناامیدی برای ما چیزی ندارد نباشیم.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان اینکه باید اقتصاد مقاومتی داشته باشیم و اسراف نکنیم، ادامه داد: باید وحدت و یکپارچی خود را حفظ کنیم و مواظب باشیم با توطئه‌های دشمن که به بهانه انتخابات صورت می‌گیرد و در جهت متفرق کردن ماست، وحدت خود را از دست ندهیم.
ناصری تأکید کرد: رسانه‌ها در زمینه حفظ وحدت وظیفه سنگینی دارند و نباید با انتشار مطالبی جامعه را دچار دوئیت کنند.
وی در واکنش به برگزاری دوره آموزشی ویژه  مربیان مهد کودک یزد و آموزش موسیقی در آن و با انتقاد به آموزش و پرورش گفت: کودکان و نوجوانان را باید عاقل و دانا بار آورد این‌ها کمبود موسیقی ندارند، آموزش موسیقی به کودکان خیانت است به آن‌ها و در روز قیامت باید جواب این غفلت و سهل انگاری را بدهیم.
امام جمعه یزد افزود: پدر و مادرها در این ایام فراغت تابستان به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که فرزندان در کلاس‌های فرهنگی شرکت داشته و با قرآن و احکام اسلامی آشنا  شوند و نباید به دنبال آموزش‌هایی باشیم که به سمت غرب گرایی می‌رود.

به گزارش خبرگزاری بسیج، تبریک ولادت امام حسن مجتبی(ع)، تاکید بر بهره بردن از شب‌های قدر و درک آن و گرامیداشت یاد و خاطره شهید محراب آیت الله صدوقی و شیخ محمد علی صدوقی امام جمعه فقید یزد از دیگر مواردی بود که آیت الله ناصری به آن اشاره داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار