اولین مسابقه ملی «طراحی بدنه استاندار کاشی و سرامیک» به همت دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه آزاد واحد ميبد برگزار شد.
کد خبر: ۵۷۱۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸ 27 February 2018

این مسابقه امروز دوشنبه هفتم اسفندماه برای اولین بار در کشور و در راستای استحکام روابط صنعت و دانشگاه در مقایس ملی و به منظور ارتقاء سطح کیفی محصولات کاشی و سرامیک برگزار شد . 

«عبدالرضا جمالی » مدیر دفتر ارتباط با صنعت و دبیر اين مسابقات گفت: شهرستان ميبد، اصلی‌ترین پایگاه قطب کاشی و سرامیک كشور است لذا این مسابقات برای اولین بار در این شهرستان برگزار شد.

وی انگیزه برگزاري این مسابقات را ارتباط بین دانشجویان و صنعت خواند و افزود: در این مسابقه دانشجویان از تجارب صنعتگران در عرصه کاشی و سرامیک استفاده و بهره جستند.

جمالی بیان کرد: این مسابقه با حضور شرکت‌های کاشی و سرامیک کل کشور برگزار شد و در مجموع 30 نمونه پس از اتمام پالایش و بررسي به بخش مسابقه راه یافتند.

به گفته وي، در مرحله اول بخش مسابقه كه پيرامون جذب آب نمونه‌ها برگزار شد، 23 تيم به مرحله دوم يعني پخت و سفید راه يافتند و با توجه به پارامترهای تعيين شده، سه تیم حائز رتبه برتر شدند.

وي خاطرنشان كرد: داوری این مسابقه را سه نماینده از هیئت علمی دانشگاه، سه نماینده استاندارد و یک نماینده از مراکز آموزش عالی شهرستان برعهده داشتند.

دبیر مسابقه هدف بزرگ برگزاری  این  مسابقه را کمک به صنعت کاشی و سرامیک کشور دانست و گفت: چون کاشی و سرامیک، در حد استاندارد و مطلوب تولید نمی‌شود با برگزاری این مسابقه بتوانیم قصد داریم  آنرا به حد استاندار برسانیم 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار