فرماندار ميبد با نظافت شهری و روشنایی معابر و مسیرهای گردشگری را از مشکلات عمده سال گذشته میبد خواند و بر رعايت اين نكات براي ايام نوروز پيش رو تاكيد كرد.
کد خبر: ۵۷۵۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵ 06 March 2018

«حسین فلاح» در نشست هماهنگي برنامه‌هاي نوروز 97 كه با حضور مسئولان استان و شهرستان در فرمانداري ميبد برگزار شد، گفت: تمام ادارات شهرستان با تعامل و همکاری با یکدیگر در جهت برنامه‌های عید و معرفی جاذبه‌های گردشگری این شهرستان همت گمارند تا با حفظ شئونات، برنامه‌های شاد و درخور مردم میبد را به نمایش بگذارند . 

وي نظافت شهری و روشنایی معابر و مسیرهای گردشگری را از مشکلات عمده سال گذشته میبد نام برد و افزود: در نظر‌سنجی‌های به عمل آمده در سال گذشته از مسافران نوروزی باید نسبت به نظافت و روشنایی مسیرهای گردشگری اهتمام ویژه‌ای ورزید . 

فرماندار اولويت برنامه‌های نوروزی شهرستان را در فراهم كردن امکانات رفاهی و تفریحی سالم براي مسافران خواند و افزود: برپایی سفره هفت سین در اماکن و تاریخی نظیر امامزاده‌ها، شاه عباسی و نارین قلعه، جشن میبد، برپایی جشنواره‌های شاد و بانشاط، برگزاري همایش فرهیختگان میبد درروز دوم نوروز از برنامه های میبد در ایام عید است.

فلاح در پايا تاكيد كرد: معرفی شهرستان میبد با ظرفیت‌ها و پتانسیل گردشگری خوب، همکاری همه‌جانبه دستگاه‌ها را می‌طلبد . 

در پایان این جلسه، شرح وظایف هر کمیته مشخص شد و مسئولان ادارات مشکلات و پیشنهادات خود را ارائه دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار