رییس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان یزد، گفت: 400 آموزشگاه در قالب سه هزار و 800کلاس درس برای پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی در استان یزد تجهیز شده است .
کد خبر: ۵۷۶۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳ 10 March 2018

«سید حسین کلانتری» در جلسه توجیهی مدیران مدارس طرح اسکان شهرستان مهریز، اظهار کرد: 400آموزشگاه در قالب سه هزار و800کلاس درس برای پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی تجهیزشده است .

وی با اشاره به این‌که اولویت ما خدمت‌رسانی به فرهنگیان است، افزود: با توجه به ظرفیت‌هایی که در استان یزد داریم برای خدمت به عموم مردم آمادگی لازم وجود دارد .

رییس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان یزد گفت: 17پایگاه پذیرش مسافر نوروزی در سطح استان مستقر هستند که 2پایگاه آن در شهر یزد و مابقی در شهرستان های دیگر استان مستقر هستند .

این مقام مسئول تصریح کرد: امسال با تمهیداتی که وزارت متبوع انجام داده است کلیه کلاسهای "ج " حذف و اکثریت کلاسها به "الف" ارتقاء می یابد .

کلانتری با اشاره به رتبه برتر شهرستان مهریز و برنامه ریزی بهتر برای اسکان میهمانان نوروزی از آمادگی کامل ستاد اسکان شهرستان مهریز برای خدمات دهی به میهمانان نوروزی خبر داد .

مدیر آموزش و پرورش مهریز نیز در این جلسه گفت:در شهرستان مهریز 12 آموزشگاه با ظرفیت 120کلاس در نوروز 97 پذیرای مهمانان نوروزی خواهد بود .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار