سرپرست پلیس راهور استان یزد خبر داد
سرپرست پلیس راهور استان یزد کنترل الکترونیکی و هوشمند در عرصه راهور را یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های پلیس و از سیاست‌های کلی کشور در این عرصه دانست و گفت: روند نصب دوربین‌های کنترل سرعت در یزد ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۵۸۶۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲ 05 April 2018

محمد پورشمس  از ارتقای سطح هدفمندی برنامه‌های پلیس راهور یزد در سال جدید خبر داد و گفت: در سال جدید با دسته‌بندی مناطق و نیز جرائم حوزه راهور، ضمن کنترل تخلفات ترافیک ایمن‌تری خواهیم داشت.

وی در ادامه با اشاره به راه‌اندازی گشت‌های نامحسوس در ایام نوروز در یزد تصریح کرد: گشت‌های نامحسوس مختص عید نبوده و در طول سال نیز به فعالیت خود درون شهر ادامه خواهند داد، این گشت‌ها به‌صورت مدون و برنامه‌ریزی‌شده کنترل هنجارشکنان در حوزه راهور را بر عهده خواهند داشت.

سرپرست پلیس راهور استان یزد افزود: عمده مردم به‌صورت ایمن رانندگی کرده و تخلفات جزئی دارند و با ارشاد و راهنمایی قابل‌رفع است ولی افراد اندکی هم هستند که به‌قصد تخلف و مزاحمت برای مردم به سطح خیابان‌ها و معابر وارد می‌شوند که پلیس راهور یزد عزم جدی خود در مقابله با این افراد را به کار خواهد برد.

پورشمس فرهنگ‌سازی در حوزه راهور را بسیار برجسته برشمرد و گفت: اقداماتی نظیر جریمه و توقیف وسایط نقلیه نمی‌تواند به تخلفات عرصه راهور پایان بدهد، این معضل باید بافرهنگ سازی صحیح در این عرصه از سوی دستگاه‌های دخیل صورت پذیرد و به امید خداوند شاهد کاهش چشمگیر تخلفات در این عرصه باشیم.

وی افزود: در حوزه راهور کمیت و تعداد برخوردها مطرح نیست و کنترل تخلفات به صورتی انجام خواهد شد که بالاترین سطح کیفی را داشته باشد.

این مقام مسئول در ادامه کنترل الکترونیکی و هوشمند در عرصه راهور را یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های پلیس و از سیاست‌های کلی کشور در این عرصه دانست و افزود: روند نصب دوربین‌ها در یزد ادامه خواهد داشت، این اقدام نه‌تنها به کنترل تخلفات در حوزه راهور مفید و مؤثر بوده بلکه در حوزه انتظامی و کنترل جرائم نیز بازتاب بسیار گسترده‌ای داشته است.

 سرپرست پلیس راهور استان یزد ضمن اشاره به تعداد قابل‌توجه موتورسواران متخلف در یزد، خطرآفرینی آن‌ها را بالا دانست و گفت: در سال جدید ضمن نصب دوربین‌های جدید و راه‌اندازی گشت‌های نامحسوس، یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های پلیس راهور یزد، مقابله با موتورسواران متخلف خواهد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار