مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد، با اشاره به رشد 6.4 درصدی توزیع فرآورده‌های نفتی در استان یزد، گفت: یک میلیارد و 710 میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی در سال گذشته در استان یزد توزیع شده است .
کد خبر: ۵۸۹۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱ 11 April 2018

«عبدالرضا انتظاری» در تشریح میزان مصرف فراورده‌های نفتی در سال 96 گفت: در این مدت میزان مصرف بنزین در استان به 494 میلیون و 204 هزار لیتر رسید .

وی میزان مصرف نفتگاز را بیش از 953 میلیون لیتر اعلام کرد و افزود: به دلیل تردد و فعالیت بیشتر بخش حمل و نقل جاده‌ای، مصرف این فرآورده در سال گذشته 8.6 درصد افزایش داشته است.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد، با اشاره به کاهش 11 درصدی مصرف نفتکوره نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان، اظهار کرد: میزان مصرف این فرآورده نفتی در استان بالغ بر 57 میلیون لیتر بوده که کاهش مصرف آن ناشی از تداوم گازرسانی به کوره‌های آجرپزی و مصرف کنندگان این فراورده است .

وی در ادامه با بیان این‌که 21 میلیون و 679 هزار لیتر نفت سفید در سال 96 در سطح استان یزد توزیع شده است، تصریح کرد: مصرف این فراورده که بیشتر مربوط به بخش خانگی است نزدیک به 23 درصد کاهش را نشان می‌دهد .

عبدالرضا انتظاری با اشاره به این‌که میزان 110 میلیون و 167 هزار مترمکعب CNG در استان توزیع شده، گفت: افزایش مصرف این سوخت پاک، صرفه جویی مصرف بنزین را به همراه داشته است .

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: شماره تلفن مرکز پاسخگویی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی (09627) در تمامی مجاری عرضه در معرض دید مراجعین نصب شده و مشتریان و مراجعین جایگاه‌های سوخت می توانند در صورت هرگونه نارسائی از نحوه خدمات و سوخت رسانی جایگاه ها با این مرکز در میان بگذارند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار