در نشستی با حضور مسئولان استانی و شهرستان بافق، مسائل و مشکلات حوزه ی ارتباطات و فناوری اطلاعات بافق در محل فرمانداری این شهرستان بررسی شد.
کد خبر: ۵۹۹۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶ 01 May 2018

،در این نشست مدیر کل ارتباطات و فناوری استان یزد، مدیر مخابرات منطقه یزد، مدیر شعب پست بانک استان و برخی از کارشناسان و مسولان مربوطه استانی و شهرستان حضور داشتند و در خصوص نیازها و مشکلات شهرستان بافق به بحث و تبادل نظر پرداختند. 

«محمد زاده‌رحمانی» فرماندار بافق ضمن تشکر از حضور مدیران ارشد حوزه ICT استان در این جلسه، به ارائه توضیحاتی درباره مزیت‌ها و ظرفیت‌های موجود در شهرستان بافق پرداخت و مشکلات ارتباطی موجود در شهر و روستاهای شهرستان را مطرح كرد.

«اکرم فداکار» مدیر کل ارتباطات و فناوری استان یزد با اشاره به اهداف و سیاست‌های کلان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، از برنامه‌های این وزارت در حوزه های مختلف از جمله اشتغال، توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و کسب و کارهای نوپا سخن گفت. 

«مهدي مقوم» مدیر مخابرات منطقه یزد هم ضمن ارایه گزارشی از عملکرد مخابرات استان و شهرستان بافق، اظهار كرد: از سال 96 تاکنون بیش از 23 طرح از جمله تکمیل طرح 3G     و 4 G در شهرهای بافق و مبارکه و اجرای طرح FTTH با اعتباری بالغ ‌بر 20 میلیارد ریال در شهرستان بافق به بهره‌برداری رسیده است. 

گفتنی است، مقوم در جریان سفر به شهرستان بافق ضمن بازدید از قسمت‌های اداری و فنی مخابرات این شهرستان، از «محمدرضا عسکری ده جمالی» همکار جانباز مخابرات بافق نيز عیادت کرد. 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار