دبیرکل فدراسیون فوتبال در پیامی از مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در جهت برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی یوروآسیا در یزد تقدیر و قدردانی کرد.
کد خبر: ۶۰۱۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰ 06 May 2018

محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال در پیامی از زحمات ، حمایت های و تلاش های مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در برگزاری تورنمنت فوتبال ساحلی یوروآسیا در یزد تقدیر و تشکر کرد.

در متن این پیام آمده است:

جناب آقای مسعود شریعتی

مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان یزد

احتراما باستحضار میرساند برگزاری مناسب دومین دوره از مسابقات بین المللی باشگاهی فوتبال ساحلی یوروآسیا با حضور تیم های مطرح لوکوموتیو روسیه ، کاتانیا ایتالیا و لوانته اسپانیا از تاریخ 26 الی 28 فروردین ماه در نهایت این مسئولیت سنگین که پیامدهای فرهنگی و اجتماعی فراوانی برای کشورمان در پی داشت ،  با زحمات بی دریغ حضرتعالی ، عبدالرضا دستا رئیس محترم هیات فوتبال استان و احمد عشقان ملک مدیرعامل محترم باشگاه مقاومت گلساپوش یزد و دیگر مسئولان سیاسی و ورزشی استان یزد و استقبال پرشورمردم ورزش دوست آن استان به بهترین نحو ممکن به سرانجام رسید.

همدلی بی نظیری که به واسطه برگزاری این مسابقات میان مسئولان ارگان های ذیربط استانی و و مسئولان آن هیات فوتبال و باشگاه میزبان برقرار بود، بدون شک آورده ای در خور شان برای کشور عزیزمان در عرصه های ورزشی ، فرهنگی و سیاسی به همراه داشت.

بار دیگر لازم میدانم تا از حمایت ، پیگیری و راهنمایی های حضرتعالی در زمینه برگزاری مسابقات بین المللی باشگاهی فوتبال ساحلی یوروآسیا نهایت قدردانی و تشکر خود را اعلام نمایم.

                                                                                                                          محمدرضا ساکت

                                                                                                                     دبیرکل فدراسیون فوتبال

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار