مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یزد:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یزد با تأکید بر ضرورت حمایت جدی و عملی از تولید ملی، از برگزاری نمایشگاه معرفی و عرضه تولیدات داخلی در این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۶۰۳۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰ 10 May 2018

احسان مختاری با تأکید بر اینکه تلاش‌ها برای حمایت از کالای ایرانی باید جنبه عملی پیدا کند و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باید موردتوجه همه اقشار قرار بگیرید؛ عنوان کرد: در همین راستا و به همت بسیج دانشجویی دانشگاه یزد، هفته آینده نمایشگاهی تحت عنوان بازارچه تولید ملی در محل این دانشگاه برپا می‌شود.

وی هدف از برگزاری این برنامه را معرفی ظرفیت‌های تولیدکنندگان ملی و معرفی محصولات توانمند تولید شده در داخل کشور عنوان کرد و بیان داشت: با توجه به جمعیت 15 هزارنفری دانشگاه یزد و تجربه موفق برگزاری نمایشگاهایی مشابه در این دانشگاه، انتظار داریم این برنامه با استقبال خوبی روبرو شود و محصولات تولیدکنندگان داخلی در این نمایشگاه موردتوجه قرار بگیرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یزد با تأکید بر اینکه واگذاری غرفه به تولیدکنندگان منوط به ارائه محصولات باکیفیت و باقیمتی عادلانه است، تصریح کرد: ارائه محصولات تماماً ایرانی به‌خصوص محصولاتی که مشابه خارجی دارند و بازار آن‌ها تحت‌الشعاع محصولات خارجی است از ملاک‌های حضور در این نمایشگاه است.

مختاری ادامه داد: علاوه بر این فرصت حضور برای تولیدکنندگان محصولات دانش‌بنیان، صاحبان کسب‌وکار و کارآفرینان فارغ‌التحصیل از دانشگاه یزد  نیز در این نمایشگاه فراهم است.

مسئول بسیج دانشجویی یزد افزود: در قالب این نمایشگاه برنامه‌های جانبی همچون برگزاری مسابقات دانشجویی و معرفی ایده‌ها و فعالیت‌های خلاقانه نیز در دستورکار قرار دارد.

مختاری در پایان عنوان کرد: تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان تولیدات ملی جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون نحوه واگذاری غرفه‌ها می‌توانند با شماره 09162537819 تماس برقرار کرده و یا به دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه یزد مراجعه کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار