یکی از بزرگترین شرکت های معدنی روسیه برای توسعه معادن استان یزد اعلام آمادگی کرد.
کد خبر: ۶۱۲۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۵ 28 May 2018

به منظور توسعه همکاری های روسیه با ایران در استان یزد، عضو هيات مديره و تعدادي از کارشناسان يک شرکت بزرگ روسي دیشب با استاندار يزد دیدار و گفتگو کردند.
استاندار يزد در اين ديدار با بيان اينکه روابط دو کشور با رعايت حقوق طرفين در حال گسترش است افزود: نياز روس ها به بازار ايران و علاقه ايراني ها به اين رابطه ، عامل رشد و توسعه ارتباطات ميان دو کشور در آينده است.
زماني قمي با اشاره به همراهي روس ها در حوزه هاي مختلف صنعتي، اقتصادي و معدني با کشور ايران گفت: استان يزد ظرفيت هاي بالايي در بخش هاي صنعتي و معدني دارد به گونه اي که متنوع ترين استان ايران در بخش معدن محسوب مي شود.
عضو هيات مديره شرکت يو ام ام سي هم در اين نشست گفت: اين شرکت بزرگ شامل 40 شرکت زيرمجموعه و بزرگترين شرکت معدني روسيه است که حدود 2 درصد روي، 1/5 درصد مس و 50 درصد توليد سرب و 40 درصد توليد روی روسيه را در اختيار دارد.
گربانف سرگو افزود: اين مجموعه سالانه 70 ميليارد يورو گردش مالي دارد و مي تواند در بخش هاي مختلف بويژه معادن يزد سرمايه گذاري کند و براي شروع کار، آماده سرمايه گذاري در معدن سرب و روي مهدي آباد مهريز است.
شرکت يو ام ام سي روسیه که از 18 سال قبل فعاليت خود را شروع کرد با تکیه بر فعاليت شرکت هاي دانش بنیان در سال 2017 در جمع بزرگترين کمپاني هاي جهان قرار گرفت و توانست چرخه توليد را تکمیل کند.
اين مجموعه هم اکنون 150 محصول از جمله مس، سرب، روي ، طلا، نقره و زغال سنگ به بازار عرضه مي کند.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار