مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد گفت: سازمان های مردم نهاد با محوریت دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مناسبت های ملی و مذهبی در استان تشکیل می شود.
کد خبر: ۶۱۲۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰ 29 May 2018

 فخرالسادات خامسی هامانه روز سه شنبه در نشست هم اندیشی با سمن های استان افزود: سمن ها در این بخشها از ظرفیت خوبی برخوردارند اما تاکنون دیده نشده است.
وی با بیان اینکه در زمینه مناسبت های ملی و مذهبی هیچ سازمان مردم نهادی، متولی نبوده افزود: تشکیل سمن ها در این موضوعات یکی از برنامه های دفتر امور اجتماعی استانداری است و رایزنی مختلفی در این زمینه انجام شده است.
وی در ادامه با بیان اینکه سمن ها پل ارتباطی مردم و مسوولان هستند افزود: دغدغه و مشکلات مردم از سوی سازمان مردم نهاد به مسوولان مربوطه منتقل می شود.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد خاطر نشان کرد: هنوز گفتمان سازی در سمن ها به شکل جدی صورت نگرفته است.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: مشارکت اجتماعی یکی از سرمایه های هر کشور محسوب می شود و یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی اهمیت دادن به سمن هاست.
سعید زارع افزود: با همراهی و مشارکت مردم در بسیاری از فعالیتها با موفقیتهای خوبی همراه بوده است .
وی در ادامه به ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: امام راحل هویت ماست و بزرگداشت ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی بزرگداشت امام و انقلاب اسلامی است.
زارع افزود: از سمن ها انتظار داریم در زمینه سالگرد امام (ره) برنامه های مختلفی با مشارکت مردم برگزار کنند و نسل جوان را با آثار و اندیشه های امام (ره) آشنا کنند.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: سازمان های مردم نهاد می خواهیم در مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های مختلفی را در دستور کار خود قرار دهند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار