دبیر موسسه اندیشه و فرهنگ اسلامی دارالعباده یزد خبر داد
دبیر موسسه اندیشه و فرهنگ اسلامی دارالعباده یزد از کسب رتبه اول این موسسه در جشنواره کشوری رشد خبر داد و افزود: در این جشنواره مؤسسات آموزش محور در عرصه فرهنگی، مورد ارزیابی قرار گرفتند وبرترین‌های کشوری معرفی شدند.
کد خبر: ۶۱۴۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳ 02 June 2018

جواد کروغعلی با اشاره موفقیت موسسه اندیشه و فرهنگ اسلامی دارالعباده یزد در جشنواره کشوری رشد که توسط جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار شد، افزود: در این جشنواره عملکرد و برنامه‌های مؤسسات و مجموعه‌های آموزش محور کشور در عرصه فرهنگی و تربیتی، در هشت شاخص مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت که دراین‌بین موسسه اندیشه و فرهنگ اسلامی دارالعباده یزد موفق به کسب رتبه اول کشوری شد.

دبیر موسسه اندیشه و فرهنگ اسلامی دارالعباده یزد با یادآوری اینکه این مجموعه به‌عنوان یک سمن به فعالیت‌های متنوع در عرصه‌های آموزشی و تربیتی مشغول است، عنوان کرد: تربیت کادر تراز انقلاب اسلامی و توانمندسازی و رشد دادن نیروهای جوان در راستای حرکت به سمت تمدن سازی از اهداف این موسسه است.

وی با تأکید بر اینکه برنامه‌ها و فعالیت‌های موسسه اندیشه و فرهنگ اسلامی دارالعباده یزد مورد استقبال و توجه قشر دانشجو و طلبه، فعالان فرهنگی و مدیران سمن‌ها قرارگرفته، اظهار داشت: در برنامه‌های آموزشی این مجموعه به هم‌افزایی فعالین فرهنگی استان و ایجاد ارتباط و تعامل سازنده بین مجموعه های فعال نیز توجه ویژه‌ای شده و ظرفیت‌های گوناگون استان در زمینه‌ فعالیت‌های فرهنگی و توانمندسازی جوانان و جنبش نرم‌افزاری با هم مرتبط و به دیگران معرفی‌شده است.

کروغعلی در ادامه به تشریح فعالیت‌ها و برنامه‌های این مجموعه پرداخت و تصریح کرد: برگزاری سلسله جلسات خط امام در روزهای سه‌شنبه در عمارت صادقیه واقع در خیابان امام خمینی (ره) یزد با موضوع پاسخ به سؤالات روز با محوریت وصیت‌نامه امام راحل عظیم‌الشأن و بازخوانی اندیشه بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی از جمله برنامه های هفتگی است که دنبال می‌شود و با استقبال خوبی همراه بوده.

این فعال فرهنگی اضافه کرد: جلسات کتاب‌خوانی و سلسله برنامه‌ی چهارشنبه‌های فیلم خوانی که به اکران و نقد و بررسی آثار مستند با موضوعات متنوع و درخور مناسبت‌های ملی و مذهبی اختصاص دارد نیز از دیگر برنامه‌های هفتگی این مجموعه است.

دبیر موسسه اندیشه و فرهنگ اسلامی دارالعباده یزد از برگزاری دوره‌های ماهیانه توانمندسازی فعالین فرهنگی به‌عنوان دیگر برنامه‌ای نام برد که با استقبال طلاب و دانشجویان همراه بوده و بیان داشت: در این نشست‌های تشکیلاتی و موضوعی یک‌روزه که هرماه تحت عنوان دوره‌های طلیعه رشد برگزار می‌شود، اساتید مجرب و صاحب‌نام کشوری به بیان و آموزش مطالب کاربردی می‌پردازند.

وی اضافه کرد: علاوه بر این، جلسات کارگاهی و دوره‌های آموزشی متنوع و کاربردی نیز در طول ماه توسط این موسسه برگزار می‌شود که کارگاه کارآفرینی و نوآوری اجتماعی از نمونه این کارگاه‌ها است که در حال برگزاری است.

کروغعلی در پایان بابیان اینکه این موسسه همکاری و تعامل‌های سازنده‌ای با مؤسسات و مجموعه‌های آموزشی کشوری نیز دارد، یادآور شد: شرکت در برنامه‌های این مجموعه برای عموم فعالان فرهنگی و علاقه‌مندان آزاد است و اطلاع‌رسانی‌های فعالیت‌های موسسه از طریق کانالی در پیام‌رسان‌های داخلی با آدرس @andisheyazd صورت می‌گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار