امام جمعه مهریز گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال بخاطر تحولات منطقه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید نسبت به سال های گذشته، باشکوه و متفاوت برگزار شود .
کد خبر: ۶۱۶۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۳ 07 June 2018

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در جمع مردم مهریز در مسجد جامع ولی عصر (عج) افزود: روز قدس در واقع آیینه تمام نمای روحیه نوع دوستی مسلمانان و سمبل وحدت آنان است که در تاریخ جهان اسلام ماندگار شده است.
وی ادامه داد: این روز که در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به فرمان تاریخی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران ، روز جهانی قدس نامیده شده ، روز جوش و خروش جهان اسلام علیه رژیم غاصب و اشغالگری است.
امام جمعه مهریز خاطر نشان کرد: در بیان اهمیت این روز عظیم همین بس که حضرت امام (ره) از آن با عنوان روز حیات اسلام یاد کرده و فرمودند:روز قدس روزی است که باید سرنوشت ملت های مستضعف معلوم شود. 
محی الدینی بیان کرد: بی تردید قشرهای مختلف مردم روزه دار و متدین در این روز همدل و همگام با مردم همیشه در صحنه کشور و همپای امت اسلامی و تمام آزاد اندیشان جهان و با بهره مندی از منویات مقام معظم رهبری با حضور حماسی خود فریاد مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان می رساندند.
وی گفت: مردم با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس ، خشم و نفرت خود را ازاستکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی اعلام خواهند کرد و حدت خود را در برابر دشمنان نشان می دهند.
راهپیمایی روز جهانی قدس در روز جمعه 18 خردادماه برگزار می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار