مسئول روابط عمومی انجمن معتادان گمنام ابرکوه گفت: تعداد معتادان گمنام ابرکوه براساس آخرين آمارهاي موجود 855 نفر هستند كه 60 درصد آنان بیش از پنج سال پاکی از موادمخدر را تجربه مي‌كنند.
کد خبر: ۶۲۴۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰ 27 June 2018

 اين عضو انجمن معتادان گمنام شهرستان با اشاره به عضويت قريب 15 هزار نفر در انجمن NA كشور، اظهار کرد: شعبه اين انجمن در شهرستان ابركوه از سال 1381 فعاليت خود را به صورت رسمي آغاز كرده و بر طبق آخرین آمارها، 855 نفر كه 9 نفر از آنها زن هستند، در اين انجمن ابركوه عضويت دارند.

وي با بيان اين كه این افراد در 13 گروه و در قالب 59 جلسه بهبودی به صورت هفتگي فعالیت دارند، تاكيد كرد: انجمن تلاش دارد به فرد معتادی که به دنبال راهی برای قطع درمان بوده و در حال عذاب است، به صورت داوطلبانه کمک کند و بدون دریافت هیچ‌گونه هزینه‌ای، امید، نیرو و تجربه دیگران را در اختیار او قرار دهد تا از این طریق راه درست را شناخته و به زندگی عادی خود برگردد.

عضو روابط عمومی انجمن معتادان گمنام، هدف اصلی انجمن NA را پیام‌رسانی در سطح عمومی عنوان کرد و گفت: در حال حاضر افرادي با پاكي از 24 ساعت تا 15 سال فعاليت دارند و خوشبختانه اين فعاليت مستمر در حالي دنبال مي‌شود كه اكنون 60 درصد از معتادان گمنام انجمن یعنی حدود 400 نفر آنها بیش از 5 سال از مصرف مواد مخدر پاک و از دام اعتياد رهايي يافته‌اند.

وی با بیان این که انجمن كار روانشناسی و مطالعاتی انجام نمی‌دهد، اظهار كرد: هر چند برخی از رهايي يافتگان از دام اعتياد دارای مشکلات عديده‌اي خواهند شد ولي سعي داريم به مرور زمان و با طی کردن 12 قدم ویژه انجمن، تمام رفتارهای نادرست آنها را اصلاح كنيم.

اين عضو انجمن معتادان گمنام ابرکوه در پايان نيز اضافه كرد: انجمن NA تلاش دارد میل به مصرف را از افراد معتاد گرفته و آنها را از اعتیاد رهایی بخشد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار