مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهادكشاورزي يزد:
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهادكشاورزي استان يزد با اشاره به اجرای طرح جمع‌آوری اجزای حرام دام کشتار شده در كشتارگاه‌ها، شائبه‌هاي موجود در این رابطه را بی‌اساس دانست.
کد خبر: ۶۲۴۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳ 30 June 2018

 حجت‌الاسلام «سید محمد کاظم خامسی» در كارگاه بازآموزی روش صحیح ذبح اسلامی كه با حضور قصابان میبد و اردکان برگزار شد، ضمن تشریح شیوه صحیح ذبح اسلامی و اجرای طرح جمع‌آوری اجزای حرام دام کشتار شده، شائبه‌هاي موجود در این رابطه در کشتارگاه‌ها را بی‌اساس دانست و خواستار همکاری همه در اجرای این طرح شد.

«حسين فلاح» فرماندار میبد نيز در اين كارگاه بازآموزي كه با حضور 30 نفر از ذابحین و قصابان شهرستان‌های میبد و اردکان و سلاخان کشتارگاه دام و بلدرچین میبد برگزار شد، توجه به مسائل بهداشتی در ذبح و عرضه گوشت حلال به جامعه را از وظایف ذابحین و قصابان خواند و افزود: مردم به شیوه عملکرد این قشر زحمت‌کش اعتماد دارند و در مقابل آن‌ها نيز باید با رعایت بهداشت این اعتماد را تقويت كنند.

«منصور منصوری» معاون دامپزشکی میبد هم در اين برنامه از راه‌اندازی سالن پیش سرد کشتارگاه میبد در هفته آینده خبرداد و گفت: این سالن پیش سرد، ظرفیت نگهداری يك‌هزار و 300 لاشه را دارد و از این ‌پس نظارت بهداشتی با حساسیت بیشتری روي گوشت دام ارائه شده به بازار دنبال می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار