معاون اداری و پشتیبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد بر ترویج آموزش‌های فنی حرفه‌ای و رونق اقتصادی و اشتغال تاکید کرد.
کد خبر: ۶۳۶۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰ 29 July 2018

رضا نویدی معاون اداری و پشتیبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد گفت: در شرایط فعلی که کشور برای ارتقاع بهره وری بیشتر و همت و کار مضاعف و توجه بیشتر به تولید داخل نیاز است باید همبستگی ویژه‌ای داشته باشیم و آموزش‌های فنی حرفه ای را ترویج دهیم تا باعث رونق اقتصادی و اشتغال پایدار شود.

نویدی با اشاره به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای افزود: هدف از آموزش‌ها و ارائه ترویج آموزش‌های فنی حرفه ای، ارتقاء سطح توانمندی افراد جامعه است جامعه هدف ما افرادی هستند که در رشته‌های مختلف بستر ساز اشتغال پایدار هستند ما معتقدیم آموزش‌های فنی حرفه‌ای می‌تواند راهی برای اشتغال باشد.

وی بیان داشت: اگر افرادی که می خواهند در صنوف و رشته‌های مختلف فعال شوند لازمه اش این است که مهارت داشته باشند که این مهارت‌ها می تواند در جذب بازار کار به کمک آن‌ها بشتابد.

معاون اداری و پشتیبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان ادامه داد: ایجاد نمایشگاه‌ در رشته‌های مختلف فنی حرفه‌ای به ویژه بخش بانوان، به گونه‌ای اهمیت دادن به جایگاه زن و اشتغال بانوان است و جایگاه زن را در اقتصاد کشور نشان می‌دهد و بانوان این شهرستان می‌توانند نقش موثری را در زمینه اشتغال و خصوصا اقتصاد خانگی ایفا کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار