در دومین روز مسابقات فوتبال ساحلی گروه سوم باشگاه های کشور در رده سنی امید (زیر 23 سال) یکشنبه شب تیم مقاومت گلساپوش یزد با نتیجه پرگل هفت بر صفر تیم شهدا کرمان را در زمین ورزشگاه سلمان محمود آباد یزد شکست داد.
کد خبر: ۶۳۶۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵ 30 July 2018

در این مسابقه که با حضور جمعی از مسئولان و هواداران برگزار شد ، گل های تیم مقاومت گلساپوش یزد را محمد امین امیربیگی (سه گل) ، سید مهدی میرجلیلی ( 2 گل ) ، سید علی سیدی و امیر حسین دهقانی زاده هر کدام یک گل به ثمر رساندند.
در اولین روز مسابقات این تیم با نتیجه 12 بر چهار تیم شهرداری بندرعباس را شکست داده بود.
مسابقات فوتبال ساحلی گروه سوم باشگاه های کشور در رده سنی امید ، ششم مردادماه 1397 به میزبانی باشگاه مقاومت گلساپوش یزد در زمین محمود آباد این شهر آغاز شد.
تیم های گروه سه شامل مقاومت گلساپوش یزد ، شهرداری بندرعباس ، شهدای کرمان و باهو دشتی سیستان و بلوچستان است که مسابقات خود را به مدت چهار روز در زمین فوتبال ساحلی مجموعه سلمان محمود آباد یزد پیگیری می کنند.
در پایان این رقابت ها که به صورت دوره ای و مجتمع پیگیری می شود تیم های اول و دوم جواز مرحله نهایی که زمان و مکان آن توسط فدراسیون اعلام می شود را کسب می کنند.
در گروه اول تیم های شهریار ساری ، شاهین خزر رودسر ، ملوان بندرگز گلستان و موج سواران مازندران ، در گروه دوم تیم های ایفا و پیام کویر اردکان ، آریا ماهان تیران اصفهان و کیان سمنان و همچنین در گروه چهارم نیز تیم های شهید جهان نژادیان آبادان ، دریانوردان و پارس جنوبی بوشهر و قدس ماهشهر حضور دارند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار