معاون فرماندار یزد تأکید کرد:
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار یزد با اشاره به ضرورت حمایت از سمن‌های محله‌ای برای ارتقای خدمات دستگاه‌ها به مردم،‌گفت:‌ سمنهاي محله‌اي از ظرفیت آسیب شناسی خود استفاده کرده و یاری رسان دستگاه‌های دولتی برای ارائه خدمت بیشتر و بهتر باشند.
کد خبر: ۶۳۸۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵ 02 August 2018

«محمدعلی جعفری» در جریان دیدار با نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه اجتماعی، اظهار کرد: سمنها حلقه اتصال دولت و جامعه هستند.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت سمنهای درون محله‌ای در استان،‌ افزود: سمنهاي محله‌اي به دليل شناخت محيطي و اجتماعي كه از اهالي محله خود دارند نقش مهمی در رفع مشکلات در تمام سطوح ایفا می‌کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار یزد،‌گفت:‌ سازمان‌های مردم نهاد محله‌ای نقش مهمی در ممدرسانی دستگاه‌هاي حمايتي دولتي در كمک رساني هر چه بهتر به نيازمندان و اقشار آسيب پذير دارند.

جعفری در ادامه با بیان شمايي از فعاليت‌هاي محله‌اي در ايام گذشته و نقش و جايگاه معتمدين محل در اعتمادسازي و امداد به نيازمندان، تصريح كرد: امروزه با تشكيل و اشاعه چنين سازمانهاي مردمي و خودجوش در سطح محلات مي‌توان به اين فعاليت‌هاي انسان دوستانه و مهرآميز سامان بخشيد .

گفتنی است؛‌ در پایان این نشست 41 سازمان مردم نهاد فعال در حوزه اجتماعي شهرستان يزد با هدف شناسايي و ارائه خدمات مشاوره حقوقي و تحصيلي، آموزش مهارت‌هاي زندگي، تامين جهيزيه، تامين هزينه‌هاي تعميرات منازل بافت قديم و همچنين تامين معيشت نيازمندان اين محله، مجوز فعاليت خود را از فرماندار يزد دريافت كرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار