امام جمعه یزد:
امام جمعه یزد با بیان این‌که هدف آمریکا از مذاکره بدون شرط با جمهوری اسلامی زیر سلطه بردن ایران است، گفت: پیش بینی توطئه دشمنان و استفاده از نیروهای نخبه و کاردان داخلی تنها راهکار خنثی کردن توطئه دشمنان است.
کد خبر: ۶۳۸۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲ 04 August 2018

آیت‌الله «محمدرضا ناصری یزدی» در خطبه‌های این هفته 12 مرداد نماز جمعه یزد با بیان این‌که همیشه عقل و شیطان در وجود انسان‌ها در حال مقابله هستند، اظهار کرد: شیطان وسوسه کننده به کارهای بد و منحرف است ولی عقل انسان‌ها را به سمت خوبی‌ها و خداوند متعال سوق می‌دهد.

وی با اشاره به توطئه های استکبار جهانی علیه ارزش های اسلامی نظام جمهوری اسلامی، افزود: این انقلاب یک انقلاب درونی و تحول عظیمی بود که ریشه حاکمیت طاغوت را از بین برد و حاکمیت خدا را استوار کرد.

امام جمعه یزد گفت: دشمنان نمی‌خواستند که جمهوری اسلامی رشد کند، به همین علت دنبال این بودند که نگذارند انقلاب اسلامی به پیروزی برسد.

ناصری یزدی در ادامه با بیان این‌که آمریکایی‌ها می‌گویند زمانی با ایرانی‌ها مذاکره می‌کنیم که آنها تابع ما باشند، تصریح کرد: آنها می‌خواهند که ایران هم مانند کشورهای لیبی، عربستان سعودی، افغانستان و غیره زیر سلطه خودشان باشد و هر آنچه که می‌خواهند بر سر کشورهای تحت سلطه خود بیاورند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: کشورهایی که تحت سلطه آمریکایی‌ها هستند دارای اختلافات قومی و قبیله‌ای می‌باشند که نشان می‌دهد این کار خود آمریکایی‌ها است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که یکسری فعالیت‌های آمریکایی‌ها در این سال‌ها متأسفانه با موفقیت همراه بوده که سبب شده مقداری مردم را نسبت به دین و اسلام بی‌تفاوت نشان دهند تصریح کرد: امروزه آمریکا دنبال ایجاد ناامیدی بین مردم و القا کردن نابودی جمهوری اسلامی است.

این مقام مسئول اظهار کرد: اینکه آمریکایی‌ها اعلام کردند که حاضرند بدون هیچ شرطی با ایرانی‌ها مذاکره کنیم اهداف شومی ‌دارند که یکی از این اهداف این است که ایران در مقابل یک عمل انجام شده قرار گیرد و اگر جمهوری اسلامی به مذاکره راضی شد همان بلایی را بر سر کره شمالی آورد، به سر جمهوری اسلامی می‌آورد.

ناصری یزدی ادامه داد: آمریکایی‌ها می‌گویند مذاکره می‌کنیم برای مذاکره نه مذاکره برای پیشرفت اهداف کشورهای دیگر، آنها می‌خواهند ملت ایران را مطیع خود کرده و تغییر دین و رفتار دهند تا جمهوری اسلامی را به نابودی کامل بکشانند.

امام جمعه یزد با بیان این‌که مردم ایران باید بصیرت داشته و نسبت به فعالیت‌های دشمنان در کشور آگاهی کامل داشته باشند خاطرنشان کرد: نادیده گرفتن خدمات اسلام و انقلاب در دستور کار دشمنان انقلاب است و می‌خواهند مکتب پیامبر (ص)، امام حسین (ع) را با ایجاد گرانی و مشکلات اقتصادی نادیده بگیرند و سبب شوند که مردم به خیابان‌ها بریزند تا جمهوری اسلامی را به نابودی بکشانند.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد افزود: مردم ایران هیچگاه فداکاری‌های امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و شهدا و افراد بزرگ کشور را فراموش نمی‌کنند و نمی‌خواهند که زیر سلطه دشمنان قرار گیرند.

ناصری یزدی گفت: مسئولان باید نقاط ضعف را پیش بینی، توطئه‌های دشمنان را شناسایی، از ظرفیت حوزه‌های علمیه، نیروهای نخبه و کاردان استفاده کنند تا دشمنان نتوانند این توطئه‌های خود را در کشور عملی کنند.

 

امام جمعه یزد در پایان با اشاره به این‌که آمریکایی‌ها به همراه همدستانشان دنبال این هستند که در کشورهای عراق، سوریه و کشورهایی که ایران به کمک آنها آمده القا کنند که ایران از پیشرفت این کشورها ناراحت است و با فعالیت‌های خود در آنجا مانع پیشرفت این کشورها هستند گفت: مسئولان کشور باید نسبت به آگاهی مردم این کشورها تلاش و اهداف جمهوری اسلامی را به خوبی برای آنها بیان کنند تا آنها نیز نسبت به فعالیت‌ها ما در این کشورها اطلاعات کامل داشته باشند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار