معاون دانشگاه علوم پزشکی یزد:
معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی یزد ضمن اشاره به ضرورت حرکت‌های بسیجی و جهادی در خدمت‌رسانی به مردم گفت: نگاهمان در بیمارستان صحرایی صرفاً نگاه درمانی نبوده است.
کد خبر: ۶۴۸۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰ 29 August 2018

محمدرضا وفایی‌نسب  در یازدهمین مجمع استانی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان یزد با اشاره به اینکه در آستانه عید غدیر خم قرار گرفته‌ایم، گفت: درواقع اگر مسلمین این روز بزرگ را تمسک می‌جستند و پیرو اتفاقات این روز بودند و در این راستا تخلف نمی‌کردند، امروزه شاهد اتفاقات دیگری در صحنه روزگار بودیم و صحنه بشریت به صورت دیگری رقم می‌خورد.

وی افزود: امروز شاهد برگزاری یازدهمین مجمع استانی بسیج جامعه پزشکی استان هستیم که از سال ۹۱ تاکنون این مجمع در استان برگزارشده و جزء استان‌های برتر در برگزاری این مجمع بوده است.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بیمارستان صحرایی در استان یزد، اظهار داشت: درواقع هیچ‌گاه نگاهمان در بیمارستان صحرایی صرفاً نگاه درمانی نبوده است و در حال حاضر بهداشت و آموزش را در این راستا نیز وارد کرده‌ایم تا به نتایج دلخواه دست یابیم.

وفایی‌نسب در پایان با اشاره به ضرورت حرکت‌های بسیجی و جهادی در خدمت‌رسانی به مردم، خاطرنشان کرد: خوشبختانه بیمارستان صحرایی تمامی سطح استان یزد را در برگرفته است و پوشش صددرصدی وجود دارد؛ همچنین ما معتقدیم که بایستی این مهم در نزدیک دیده شود تا مشکلات و کمبودها در این راستا هرچه زودتر برطرف شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار