یزد - ایرنا - رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی یزد با اشاره به اینکه پنجمین بیمارستان صحرایی این استان امروز(جمعه) در دهستان خورمیزات مهریز به کار خود پایان داد ،گفت: در مدت چهار روز حدود 14 هزار نفر از خدمات مختلف بهداشتی و درمانی این واحد استفاده کردند.
کد خبر: ۶۶۰۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵ 29 September 2018

 دکتر « جواد قادری اردکانی » افزود: از مجموع مراجعین ، هشت هزار و 298 مورد ویزیت پزشکان متخصص و فوق تخصص، 2 هزار و 736 مورد خدمات پاراکلینیکی شامل رادیولوژی، آزمایشگاه و سونوگرافی، یک هزار و 139 مورد خدمات دندانپزشکی و بقیه مشاوره و پایش سلامت بود.
وی در خصوص اهدای خون هم اظهار داشت: در این مدت 73 نفر برای اهدای خون به پایگاه سیار جمع‌آوری فراورده‌های خونی در بیمارستان صحرایی مراجعه کردند.
این مسئول خاطرنشان کرد: انجام فعالیت فرهنگی، ورزشی، برگزاری پیاده‌روی خانوادگی و یادواره شهدا نیز با حضور مردم جزو برنامه‌های دیگر بیمارستان صحرایی بود.
قادری اردکانی از پاسخگویی به سوالات مردم در حوزه بهداشت و درمان و ارجاع برخی مراجعه‌کنندگان برای پیگیری درمان تا حصول نتیجه به مراکز درمانی مهریز و یزد خبر داد.
پنجمین بیمارستان صحرایی استان یزد، سه‌شنبه سوم مهرماه 1397 فعالیت خود را در ورزشگاه خورمیزات مهریز آغاز کرده بود.
این بیمارستان با همکاری مراکز بهداشتی و درمانی استان شامل دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی (ره)، سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه الغدیر و شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان مهریز به مناسبت هفته دفاع مقدس برپاشده بود.
مرکز شهرستان 50 هزارنفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار