معاون فرماندار میبد:
معاون فرماندار میبد با اشاره به اهمیت ارائه خدمات درمانی مناسب به شهروندان، گفت: محوز ارتقای درمانگاه تامین اجتماعی میبد به پلی‌کلینیک اخذ شده است.
کد خبر: ۶۷۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰ 27 July 2015
به گزارش تابناک یزد،سیدمحسن فلاح صبح امروز در بازدید از تامین اجتماعی میبد، پس از بازدید از بخش داروخانه، ویزیت پزشکان، آزمایشگاه و نحوه خدمات دهی کارکنان، بر ارتقای کیفی خدمات عمومی به افراد تحت پوشش اداره تامین اجتماعی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه بشتر افراد تحت پوشش تامین اجتماعی از افشار ضعیف و کم درآمد جامعه هستند، خواستار تقویت امکانات درمانی درمانگاه این اداره شد و افزود: در حوزه خدمات درمانی، نارضایتی‌هایی وجود دارد و باید این نگرانی‌ها رفع شود.

معاون فرماندار میبد با اشاره به ارتقای درمانگاه تامین اجتماعی به پلی‌کلنیک گفت: با توجه به جمعیت شهرستان میبد، مجوزهای لازم برای ارتقای درمانگاه تامین اجتماعی به پلی کلنیک گرفته شده اما برای راه‌اندازی کامل و بهره‌برداری از آن، نیاز به بعضی امکانات و پیگیری جدی است.

فلاح خاطرنشان کرد: اداره تامین اجتماعی یکی ازادارات عمومی غیر دولتی است که بخش عمده از خدمات عمومی را در جامعه برعهده دارد و باید این خدمات متناسب با نیاز جامعه و در راستای بهبود فعالیت‌های درمانی، افزایش یابد.

خرابی بعضی از دستگاه‌های آزمایشگاه و عدم ارائه خدمات مطلوب به بیماران تحت پوشش از مسائل و مشکلاتی بود که در این بازدید بر رفع آنها تاکید شد.

انتهای پیام/ ب

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار