امام جمعه اشکذر گفت: حماسه ۹ دی نماد وحدت، همبستگی، هوشیاری و بصیرت ملت ایران در برابر توطئه دشمنان نظام است.
کد خبر: ۶۹۳۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰ 22 December 2018

حجت الاسلام طالبیان امام جمعه اشکذر با گرامیداشت حماسه ۹ دی در سال ۸۸ گفت: این حماسه در تاریخ انقلاب ماندگار شد و مردم با وحدت و بصیرت خود و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب، توطئه دشمن را که ارکان و پایه‌های نظام اسلامی را نشانه گرفته بود خنثی کردند.

حجت الاسلام طالبیان خاطر نشان کرد: دشمنان تلاش کردند با تشکیل گروه‌های تروریستی نظیر داعش در منطقه به منافع خود دست یابند، ولی در این راه هم شکست خوردند و درایت و هوشمندی مردم عراق، سوریه و ایران و مشاوره فرماندهان نظامی ایرانی در دو کشور دیگر نتیجه را به نفع ملت ایران و کشور‌های اسلامی رقم زد.

امام جمعه اشکذر به خروج نیرو‌های نظامی آمریکا از کشور سوریه اشاره و افزود: خروج آمریکایی‌ها در منطقه خاورمیانه به معنای شکست آن‌ها در سیاست‌ها و توطئه‌های خصمانه‌ای بود که برای منطقه برنامه ریزی کرده بودند.

حجت الاسلام طالبیان در ادامه سخنان خود به سوم دی سالروز تشکیل ثبت احوال در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: نام "فاطمه" در طول صد سال گذشته بیشترین نامگذاری در بین دختران بوده و در بین پسران در سال ۹۷ نام "امیر علی" در بین نام‌های انتخابی سرآمد بوده که این امر دلبستگی و علاقمندی مردم به خاندان اهل بیت را نشان می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار