یکی از کارشناسان دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی با تشدید تحریم های ظالمانه، مردم ایران خصوصا قشرهای ضعیف جامعه را هدف نقشه های استکباری خود قرار داده است.
کد خبر: ۶۹۶۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱ 29 December 2018

مسعود براتی جمعه شب در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت نهم دی ماه در شهر مهریز برگزار شد، افزود: هدف دشمن از تحریم و جنگ اقتصادی این است تا مردم دست از نظام و حاکمیت دینی و انقلابی خود بردارند.
وی ادامه داد: استکبار جهانی و آمریکایی ها علنی به این موضوع بارها اعتراف کردند که برای شکست انقلاب و مهار جمهوری اسلامی در منطقه باید بین مردم و مسئولان شکاف ایجاد کنند.
این پژوهشگر خاطر نشان کرد: 40 سال گذشته هدف اصلی تمام توطئه های دشمنان در ابعاد سیاسی، نظامی، جنگ نرم و اقتصادی، ساقط کردن حکومت جمهوری اسلامی بوده است.
براتی گفت: در این ارتباط دشمن به انواع دسیسه ها متوسل شد و از آنجایی که بین مردم و مسئولان ارتباط عمیقی برقرار است، آنها همه مشکلات را برای داشتن کشوری آزاد، آباد و مستقل بر اساس آموزه های دینی تحمل می کنند.
کارشناس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: مهمترین فتنه ای که در زمان حال توسط آمریکایی علیه ما انجام می شود، جنگ تمام عیار اقتصادی و روانی و موضوع جدی و علنی است.
براتی اظهار داشت: برای موفقیت ایران و سربلندی ملت در این نبرد نابرابر و ظالمانه باید با حفظ وحدت، گوش به فرمان مقام معظم رهبری در میدان های نظام و انقلاب بود و حضوری آگاهانه و مقتدر داشته باشیم.
وی خاطر نشان کرد: در کنار هم بودن و مصالح نظام را بر هر چیزی ترجیح دادن، موجب شکست توطئه های استکبار و دولت هایی خواهد شد که به آمریکا کمک می کنند.
مرکز شهرستان 55 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار