امام جمعه یزد:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اینکه اگر حضور ایران در سوریه نبود امروز باید با داعش در داخل کشور می‌جنگیدیم، گفت: امنیت کشور مدیون خون و ایثار و فداکاری شهدای مدافع حرم ،بصیرت مردم و مسئولان نظام است. امنیت جامعه مرهون فداکاری شهدای مدافع حرم است
کد خبر: ۷۰۷۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵ 26 January 2019

آیت‌الله محمدرضا ناصری‌ یزدی در جمع مردم بهاباد افزود: استکبار دنبال این بود که با اشغال سوریه و عراق زمینه‌ای فراهم کند، ایران محاصره شود ولی دنیا دید، هرچه ظلم و تلاش آنها بیشتر شد، در برابر ایستادگی و برنامه‌های ایران ناکام ماندند.
وی با اشاره به اینکه داعش امروز به بلای جان استکبار تبدیل شده است، گفت: ‌اگر حضور ایران در سوریه نبود امروز باید با داعش در داخل کشور می‌جنگیدیم، حضور ایران در سوریه و عراق سبب شد که دشمن شکست خود را علنا بیان کند.
امام جمعه یزد تصریح کرد: دشمنان نظام از همان نخستین روزهای پیروزی انقلاب در سال 1357، مخالف استقرار جمهوری اسلامی در ایران بودند در این ارتباط مرتب توطئه‌های مختلفی را طراحی ‌کردند که به کوری چشم دشمنان، امسال چهلمین سال پیروزی انقلاب جشن گرفته می شود.
ناصری یزدی یادآور شد: هر کشوری غیر از ایران بود به هیچ عنوان نمی‌توانست در برابر هجمه‌ های دشمنان ایستادگی کند و در برخی موارد هم دیدیم که برخی کشورها یک روز قصد ایستادگی در برابر آمریکا داشتند، به دلیل بی‌بهره بودن از رهبری همچون امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، شکست خوردند.
امام جمعه یزد با اشاره به اینکه دشمن برای نابودی سوریه و عراق و ورود به ایران میلیاردها دلار هزینه کرد، افزود: قطعا، ما نمی‌توانستیم این پیروزی‌ها را به تنهایی کسب کنیم، در این مدت تمام پیروزی‌ها به واسطه کمک‌های الهی رخ داده است.
مرکز شهرستان 40 هزار نفری بهاباد در 200 کیلومتری شرق شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار