فرمانده نیروی انتظامی گفت: انسداد برخی از گذرگاه‌های مرزهای غربی موقتی است و برحسب ابلاغ شورای عالی امنیت ملی انجام می شود.
کد خبر: ۷۱۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۱ 03 August 2015
سردارسرتیپ حسین اشتری درحاشیه همایش سراسری مدیران تربیت و آموزش ناجا در جمع خبرنگاران افزود: برحسب وظیفه و قانون می‌بایست این دستور را پیگیری کنیم اما درباره علت آن نیز باید از شورای امنیت سوال شود.
به گزارش تابناک یزد، سردار اشتری گفت:  شاید اتفاقاتی که در ترکیه رخ داده یکی از دلایل این انسداد باشد. وی از وضع قابل قبول مأموران پلیس در مهارت تیراندازی خبر داد و افزود: معتقدیم که در این زمینه نیز باید وضعیت ارتقاء یافته و تحولی را در حوزه تیراندازی ایجاد کنیم.

سردار اشتری همچنین از راه اندازی قرارگاه جهادی تربیت و آموزش در ناجا خبر داد و گفت: به منظور ارتقاء مهارت‌ها و توانمندی‌های فردی و جمعی کارکنان پلیس، این قرارگاه از همان نخستین روزهای فعالیتم در سمت فرماندهی ناجا  راه اندازی شد.

وی ارتقاء سطح دانش و مهارت جمعی کارکنان، ارتقای مهارت کارکنان به منظور بهره برداری مطلوب از تجهیزات، استفاده از روش‌های نوین آموزشی و غیره را از اهداف این قرارگاه اعلام کرد.

فرمانده نیروی انتظامی در این همایش در جمع مدیران تربیت و آموزش ناجا بر ضرورت استفاده از تجهیزات نو و به روز در نیروی انتظامی تاکید کرد.

سردار اشتری گفت: ناجا سازمانی انسان محور است و بالاترین سرمایه‌ هر سازمانی نیز نیروی انسانی آن است.

وی با بیان اینکه سیاست‌گذاری، هدایت و نظارت بر همه امور ناجا از جمله وظایف معاونت آموزش و تربیت ناجاست، افزود: در این راستا می‌بایست از روش‌های نوین و دانش روز استفاده کنیم تا سازمانی چابک و ورزیده داشته باشیم.

سرداراشتری با تاکید بر اینکه باید از نظر آموزشی به روز باشیم، گفت: آمارها نشان می‌دهد که همکاران من در هر سال در مقایسه با سال‌های گذشته ارتقاء علمی و دانش داشته‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین بر ضرورت استفاده از تجهیزات و نیز شناخت آسیب‌ها، چالش‌ها و فرصت‌های پیش رو در حوزه‌های مختلف اعم از سیاسی، فرهنگی، سایبری و اجتماعی  تاکید کرد وافزود‌: هر چقدر در حوزه آموزش و ارتقاء توانمندی‌های ناجا تلاش کنیم عین سوددهی و استفاده بهینه خواهد بود.


خبرگزاری صدا و سیما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار