نقش همياران در توسعه اقتصادي کشور و پيشگيري ازآسيب هاي اجتماعي ورشد اقتصادي از جمله مباحث این نشست اعلام شد .
کد خبر: ۷۲۰۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳ 28 February 2019

مدير کل بهزيستي استان گفت: معاون پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي کشور گفت : حرکت از سنت به مدرنيته تغييراتي به همراه دارد که منجر به خلق نيازهاي جديد شده است.
دکتر صديق با اشاره اينکه جمعيت همياران متعلق به همه مردم است نه متخصصان، گفت : ظرفيت ايجاد شده براي همياران مي تواند با تلاش و فکر باز، آنها را به نيروهاي اجتماعي کشور تبديل کند.
وي اضافه کرد: در گذشته زندگي مردم در پاتوق هاي اجتماعي جريان داشت ، امروزه اين محل ها به فراموشي سپرده شد و جمعيت همياران بهترين فضا براي تعامل مردمي هستند.
صديق در ادامه تخصص، فرد مسئول، آگاه و دانا که تلاش بر آن استوار است را از ويژگي هاي جمعيت همياران دانست و يادآور شد: در اين تشکل کسي بر کسي برتري ندارد و کارها داوطلبانه است.
در اين نشست بيش 200نفر از همياران وکارشناسان از سراسر کشوربا شعار(از مردم،بامردم،براي مردم ) در خصوص نقش همياران در توسعه اقتصادي کشور ، پيشگيري ازآسيب هاي اجتماعي ورشد اقتصادي با توجه به ظرفيت اين گروه بحث وگفتگوشد.
عفتی افزود: همياران سلامت اجتماعي ،رويکردي است ،که سازمان بهزيستي براي اهداف مسئوليت هاي خودش در حوزه سلامت اجتماعي کشور چندين سال است که به اين فعاليت پرداخته وبا حضور مردم وتشکلهاي مرد نهاد تشکيل گرديده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار