سرمربی تیم‌های منتخب اسلحه سابر یزد:
سرمربی تیم‌های منتخب اسلحه سابر یزد گفت: توجه اصولی به پشتوانه‌سازی و ظرفیت‌سنجی توام با برنامه‌ریزی دقیق نقش مهمی در قهرمانی تیم شمشیربازی نوجوانان استان یزد در کشور داشت.
کد خبر: ۷۲۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶ 05 August 2015
به گزارش تابناک یزد"حمید رضا شیر" در اين باره افزود: تیم شمشیربازی استان یزد با ترکیب ورزشکاران مستعد و با انگیزه در مسابقات قهرمانی کشور حضور یافته بود و با اقتدار تمام و با ارائه بازی‌های تکنیکی، با شکست رقبای خود مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد.

وي گفت: نوجوانان از پشتوانه‌های اصلی و سرمایه‌های شمشیربازی کشور هستند و با سرمایه‌گذاری اصولی در این رده سنی در کنار عنایت به امر آموزش و برگزاری دوره‌های مستمر آموزشی می‌توان ارتقاي سطح آمادگی ورزشکاران به طور خاص مورد توجه قرار داد.

وي ادامه داد: ما با طرح‌های استعدادیابی و توجه ویژه به مسیر قهرمانی توانستیم مزد زحمات و تلاش بی‌وقفه  اعضای هیات را با کسب مقام قهرمانی بدهیم.

سرمربی تیم ملی جوانان کشور در خصوص وضعیت شمشیربازی کشور نيز گفت:فدراسیون با برگزاری مسابقات مختلف در رده‌های نونهالان تا بزرگسالان به صورت منظم توانسته است، کمک شایانی به پیشرفت این رشته کند.

وی در این خصوص یادآور شد: برخی از استان‌ها در بحث قهرمان‌پروری و استعدادیابی بسیار عالی کارکردن که می‌توان استان‌های یزد، اردبیل، آذربایجان غربی و اصفهان را نام برد و دیگر استان‌ها نیز باید پس از الگوبرداری نسبت به این موضوع به صورت جدی قدم بردارند.

شیر در خصوص وضعیت کنونی تیم ملی جوانان، گفت: با توجه به خارج شده نفرات شاخص و با تجربه از رده سنی جوانان امسال نفرات جدیدی به تیم ملی دعوت خواهند شد و باید به صورت جدی به تمرینات آماده‌سازی بپردازیم و برای این موضوع یک برنامه شش ماهه تمرینی به فدراسیون ارائه کردیم که امیدوارم بتوانیم به اهدافمان دست یابیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار