فرمانده انتظامی شهرستان بافق:
فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی هستند و سربلندی ایران اسلامی به برکت خون شهدا است.
کد خبر: ۷۲۹۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴ 31 March 2019

سرهنگ محمد کمالی فرمانده انتظامی شهرستان بافق در دیدار با خانواده‌های شهدای انتظامی این شهرستان، ضمن قدردانی از شکیبایی و صبر این خانواده‌های اتقلابی، گفت: درخت سرسبز انقلاب با خون شهدا آبیاری شده است و ارج نهادن به مقام شهدا و احترام به خانواده‌های معظم شهدا از مهمترین امور می‌باشد.

سرهنگ کمالی افزود: شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی هستند و همه ما باید ادامه دهنده راه شهدا و پاسدار دستاورد‌های انقلاب اسلامی باشیم.

وی با بیان اینکه سربلندی ایران اسلامی به برکت خون شهدا است، خاطرنشان کرد: شهادت والاترین توفیقی است که نصیب شهدا شده و همه ملت ایران زندگی مادی و معنوی خود را مدیون خون شهدای انقلاب اسلامی هستند.

سرهنگ کمالی در ادامه با بیان اینکه افتخار ما خدمت به مردم به ویژه خانواده معزز شهدا است، تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا برای مسئولان روحیه بخش و موجب پشت گرمی، تلاش و فعالیت بیشتر می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان بافق در خاتمه، ضمن دلجویی از خانواده شهدا، آن‌ها را مورد تفقد قرار دادند و از این خانواده‌های گرانقدر تجلیل بعمل آوردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار