جمعه یزد:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: کنگره آمریکا با اقداماتی که انجام می دهد بیشتر به نظر می رسد دنیا را در زمینه توافق هسته ای سر کار گذاشته است.
کد خبر: ۷۳۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲ 08 August 2015
به گزارش تابناک یزد،  آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های این هفته نمازجمعه یزد با اشاره به فرصت ۹۰ روزه درخواستی از سوی کنگره آمریکا برای اظهارنظر در مورد توافق اظهار داشت: به نظر می رسد کنگره آمریکا با این اقدامات خود دنیا را بر سر کار گذاشته است.

وی بیان کرد: مسئولان کشور ما باید این مسائل را رصد کرده و نسبت به آن هوشیار باشند و اجازه ندهند با این قبیل اقدامات، بر سر ملت کلاه برود.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر تربیت دینی جوانان و نوجوانان اظهار داشت: پدران و مادران اگر می خواهند به جامعه خدمت کنند، از ابتدای کودکی، فرزندان خود را با معارف دین و اعتقادات آشنا کنند.

وی افزود: اعتقادات مذهبی باید از دوران کودکی و از مهدکودک ها و پیش دبستانی ها به بچه ها آموزش داده شود زیرا اگر اینگونه نباشد و فرهنگ و دین برای آنها نهادینه نشود، با وجود ماهواره و وسایل ارتباطی مختلف، فرهنگ بیگانه بر او نفوذ کرده و او را به بیراهه و فساد می کشاند.

ناصری با بیان اینکه سابقه فعالیت های غیرمسلمانان علیه مسلمین به سال ۹۲ هجری و فتح اندلس بر می گردد، بیان کرد: آنها از همان زمان، یهودیان و مسیحیان دختران خود را با آرایش میان مسلمانان می فرستادند و سبب می شدند حواث آنها از دینشان پرت و اعتقاداتشان سست شود.

وی تاکید کرد: اینها به دنبال از هم گسستن بنیان خانواده ها هستند زیرا می می دانند اگر خانواده ای در کار نباشد، از فرهنگ، دین و اعتقادات مذهبی نیز چیزی باقی نخواهد ماند.

ناصری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ۱۷ مرداد، روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاری یعنی اطلاع ‌رسانی و نفوذ در تصمیم‌ گیری ‌ها و انتخابهای مردم و مسئولان، و اگر این انتخابها غلط و جناح‌ گرایانه باشد، نمی ‌تواند اثرگذار باشد.

وی، کار خبرنگاران را بسیار مهم و پرمسئولیت خواند و افزود: اگر خبری نادرست مخابره شود، خبرنگار در دنیا و قیامت مسئول خوهد بود بنابراین باید اطلاع‌رسانی‌های خود را با دقت انجام دهد.

ناصری تصریح کرد: البته مردم نیز باید تعقل و تحقیق کنند و به هر خبری اعتماد نکنند و بدون سند، ‌ مدرک و دلیل منطقی، هر خبری را نپذیرند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار