ل ستاد دیه استان یزد خبر داد:
مدیرعامل ستاد دیه استان یزد با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۱۱ زندانی جرائم مالی غیرعمد در زندان‌های استان یزد به سر می برند، گفت: برای آزادی این زندانیان به ۱۴ میلیارد تومان نیاز است.
کد خبر: ۷۳۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵ 08 August 2015
به گزارش تابناک یزد، اسلام افشون با اشاره به اینکه کمک و همراهی خیران و پیگیری‌های ستاد دیه استان یزد تاکنون توانسته تعدادی از زندانیان مالی جرائم غیرعمد را از زندان آزاد کند، اظهار داشت: امیدواریم با حضور و مشارکت خیران، مقدمات آزادی این تعداد زندانی و بازگشتن آنها به آغوش خانواده هایشان فراهم شود.

وی بیان کرد: در سال گذشته ۸۹ محکوم مالی با کمک مستقیم مردم و یا ستاد دیه از زندان آزاد شدند و بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال برای آزادی این زندانیان به خانواده های متشاکی پرداخت شده است.

افشون عنوان کرد: آمار واقعی محکومان مالی استان ۱۱۲ نفر بوده است که با همکاری کمیته صلح و سازش و شورای حل اختلاف حوزه ۲۰ استان از طرف خانواده های متضرر گذشت شده است که منجر به کاهش مبلغ ۶۱ میلیارد ریال از پرداخت ستاد دیه استان شد.

افشون با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۱ محکوم مالی با پرداخت ۱۹ میلیارد ریال از زندانهای استان آزاد شدند، یادآور شد: بالغ بر ۴۳ میلیارد ریال برای آزادی ۳۱ نفر محکوم مالی مورد نیاز بوده است که با لطف الهی و تلاشهای کمیته صلح و سازش و شورای حل اختلاف، این مبلغ به ۱۹ میلیارد ریال کاهش یافت.

مدیرعامل ستاد دیه استان یزد بیان کرد: از ابتدای سال جاری با کمک مسئولان، برگزاری ۱۰ جشن گلریزان در سراسر استان یزد در دستور کار بوده که تاکنون شش مورد آن برگزار شده و در این جشن ها ۶۲۷ میلیون تومان جمع آوری شده است.

افشون ادامه داد: مبالغ به دست آمده از جشن های گلریزان ۷۸ میلیون نقد و ۱۳۷ میلیون به صورت چک و ۴۰۰ میلیون تومان آن به صورت تعهد بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در آینده ای نزدیک در چهار شهرستان خاتم، بافق، مهریز و اشکذر، جشن های گلریزان برگزار خواهد شد و به طور قطع شاهد مشارکت خیران در این جشن خواهیم بود.

    ارسال به

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار