سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد گفت: مرمت آسفالت‌ها به جای تعویض آنها، یکی از راهکار‌های شورای پنجم برای مقابله با افزایش تولید نخاله ساختمانی و آسفالتی است.
کد خبر: ۷۳۹۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲ 30 April 2019

محسن عباسی رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و عمران شورای اسلامی شهریزد با بیان اینکه به دلیل رفتار‌های نادرست انسان‌های معاصر و توسعه نامتوازن شهر‌ها با مشکلات فراوان زیست محیطی روبرو است، گفت: نقش شورا‌ها در مدیریت زیست محیطی شهر‌ها نقش اساسی و مهم خواهد بود که باید با اجرای طرح‌های زیر ساختی و اساسی از افزایش این مشکلات جلوگیری کرد.

رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و عمران شورای اسلامی شهریزد، افزود: یکی از اقدامات مهم و اساسی شورای پنجم برای مقابله با بحران‌های زیست محیطی دریافت مجوز اجرای طرح ۵۰ لیتر بر ثانیه از وزارت نیرو بود که با اجرای این طرح و برداشت از پساب و منابع فاضلاب برای کشاورزی و آبیاری فضای سبز تا حد زیادی در مصرف آب شرب صرفه جویی می‌شود.

تولید روزانه ۹۰۰ تن زباله در استان یزد
سخنگوی شورای شهر با اشاره به تولید روزانه ۹۰۰ تن زباله و حجم بالایی از نخاله‌های ساختمانی در شهر یزد اجرای طرح جامع آسفالتی ، باز سازی و مرمت آسفالت‌ها به جای تعویض آسفالت ها، را یکی از راهکار‌های شورای پنجم برای مقابله با افزایش تولید نخاله ساختمانی و آسفالتی دانست.

وی عنوان کرد: در راستای اجرای طرح جامع آسفالتی که از نیمه فروردین ماه آغاز شده است تمام خیابان‌های شهر اسکن شده و به وضعیت دقیقی از خیابان‌ها رسیده ایم.

عباسی تاکید کرد: با اجرای طرح جامع آسفالتی تولید نخاله‌های آسفالتی در شهر یزد به صفر می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار