سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: اتمام پروژه‌های نیمه تمام در استان زمینه اشتغال ۳۵ هزار نفر را فراهم می‌کند.
کد خبر: ۷۴۲۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱ 08 May 2019

سید مسعود عظیمی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد گفت: با تحقیقات انجام شده مشخص شده که بخشی از تورم موجود در جامعه ناشی از راکد ماندن مقدار زیادی از سرمایه‌ها است.

عظیمی با تاکید بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام به عنوان اولویت ادارت، تصریح کرد: در استان یزد یک هزار و ۳۸ پروژه نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد وجود دارد که با بهره برداری از این پروژه‌ها زمینه اشتغال ۳۵ هزار نفر فراهم می‌شود.

وی ادامه داد: متاسفانه بخش عمده‌ای از ظرفیت‌هایاستان بلا استفاده است که باید برای استفاده بهینه از این ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها برنامه ریزی شود.

عظیمی تهیه و تدوین محور‌های اساسی و مهم حوزه‌ی سرمایه گذاری را از دیگر اولویت‌های استان دانست و افزود:ما می‌توانیم با همکاری بخش خصوصی واحد‌های راکد و بلا استفاده، واحد‌ها و پروژه‌های نیمه تمام و واحد‌های در تملک بانک را اولویت بندی و آن‌ها را جهت ایجاد اشتغال احیا کنیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فراوان یزد در حوزه‌های کشاورزی، گردشگری و ... بیان کرد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری امسال را به عنوان سال رونق تولید نامگذاری کردند، استاندار و تمام زیرمجموعه‌های دستگاه‌های اجرایی، دستگاه‌های نظارتی و قوه قضاییه همه با هم بسیج شدند تا استان یزد در زمینه تحرک اقتصادی و تحقق بخشیدن به این شعار، پیش قراول همه‌ی استان‌ها باشد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار