اداره کل پست یزد به دستگاه‌ هوشمند PDA مجهز شد.
کد خبر: ۷۷۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۴ 17 August 2015
به گزارش تابناک یزدبه نقل از خبرگزاری صدا وسیما مدیر کل پست استان یزد گفت: اداره کل پست استان یزد در راستای استفاده از فنآوری روز در خدمات پستی و در اجرای تحقق شعار سال نودوچهار شبکه پستی کشور با عنوان پست هوشمند در خدمت مردم به دستگاه‌های هوشمند PDA مجهز شد.
مسعود دهقان گفت: سرویس PDA یا همان دریافت امضای الکترونیک از گیرنده، سرویسی است که فرستنده مرسوله می‌تواند از طریق کد رهگیری که از دفاتر قبول دریافت کرده علاوه بر اطلاعات سیر مرسوله، امضای دیجیتال گیرنده را نیز در کنار بارکد مرسوله مشاهده کند.
وی گفت: دستگاهی که اکنون در اختیار موزعان استان قرار دارد، علاوه بر توانایی دریافت و ذخیره امضا، دارای قابلیت‌های گسترده دیگری مانند GPRS و GPS، ارسال گزارش آنلاین از طریق اینترنت WIRLESS، دریافت اثر انگشت، دوربین و بارگذاری سیم ‌کارت مخابراتی است که می‌توان از هر کدام از آن‌ها در زمان مقتضی استفاده کرد.
مدیر کل پست استان یزد از دیگر مزایای این سیستم ثبت اطلاعات مرسولات را به صورت الکترونیکی قرائت مرسولات ارسالی با دستگاه بارکد وثبت اطلاعات مرسوله اعلام کرد.
دهقان از دیگر مزایای استفاده از این سیستم را سرعت بیشترافزایش کیفیت کار ،هزینه کم و حذف کاغذ و کاهش استفاده از پرینت برشمرد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار