شهردار یزد:
شهردار یزد در پاسخ به انتقاد یک عضو شورای اسلامی این شهر مبنی بر مساعدت و کمک بیش از حد به برخی ارگانها گفت : مساعدت و اقدامات شهرداری برای ارگان و نهادها با تایید شورای اسلامی شهر انجام می شود.
کد خبر: ۸۱۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸ 23 August 2015

به گزارش تابناک یزدبه نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد دویست و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد با حضور محمدرضا عظیمی زاده شهردار یزد و با محوریت بررسی نامه های ارجاعی به شورا برگزار شد ، محمد رضا عظیمی زاده تاکید کرد : هر بودجه و ساختمانی که بخواهد در اختیار دیگر ارگانها قرار بگیرد ابتدا باید مجوز شورای اسلامی شهر را داشته باشد.
وی به برخورد جدی شهرداری با چند متخلف ساخت و ساز خبر داد و اظهار کرد : درخصوص ساخت و ساز غیر مجاز در بلوار جوان به شهردار منطقه سه تذکر داده ام که هرچه سریعتر جلوی این ساخت و سازها گرفته شود که در دستورکار قرار گرفته است.
رییس شورای اسلامی شهر یزد نیز با گرامیداشت روز پزشک و صنعت دفاعی گفت : امروزه ایران در صحنه بین المللی در زمینه صنایع دفاعی قدرت منطقه است وبا وجود تحریم ها روز به روز به این قدرت افزوده می شود.
حجت الاسلام عباس زارع با محکوم کردن آتش زدن مسجدالاقصی توسط صهیونیستها که به روز جهانی مسجد نامگذاری شده است ، افزود : این روز در تقویم جهانی مهم است و مساجد در بین مسلمانان جایگاه والایی دارد و این جایگاه همیشه برای مسلمانان مهم خواهد بود.
رییس شورای اسلامی شهر یزد در ادامه به ساخت و سازهای غیر مجاز در بلوار جوان اشاره کرد و از شهردار خواست تا اقدام اساسی و نظارت دقیق تر در این بلوار انجام شود.
در ادامه این نشست، عضو شورای اسلامی شهر یزد به بی نظمی مغازه های تجاری در بلوار پرستار اشاره کرد و برطرف شدن مشکلاتی که در پیاده روهای این بلوار بوجود آمده را خواستار شد.
حمیده وزیری افزود : در این خصوص شهروندان برای پیاده روی مشکل دارند و باید برطرف شود.
حجت الاسلام حمیدرضا مطهریان دیگر عضو شورای شهر یزد به جایگاه کمیسون ماده 100 شهرداری اشاره کرد و گفت: جایکاه و شان این کمیسیون ها باید رعایت شود و برخی ارگانها به تصمیمات این کمیسیون اهمیت بیشتری دهند.
همچنین عضو دیگر شورای اسلامی شهر یزد در سخنان پیش از دستور ضمن تاکید بر فعالیت های فرهنگی که از وظایف ذاتی شهرداری است، به تعامل و همکاری ارگانها با شهرداری اشاره کرد.
سید محمدرضا مدرسی افزود : متاسفانه این همکاری و تعامل یک طرفه است و شهرداری بیش از حد به برخی ارگانها مساعدت و کمک می کند و از شهردار می خواهیم به سخنان پیش از دستور توجه بیشتر شود تا حداقل شاهد تغییراتی در سطح شهر باشیم.
ملیحه امینی دیگر عضو شورای اسلامی شهر یزد نیز با اشاره به ساخت و سازهای غیر مجازی که در سطح شهر انجام می شود، گفت: اکنون در بلوار امام جعفر صادق (ع) تخلفات ساختمانی بسیاری در حال انجام است که شهرداری باید کنترل بیشتری در آن محدوده اعمال کند.
در پایان این نشست از محمدعلی رحمت آبادی مدیر منطقه دو شهرداری که آخرین روز اداری خود را سپری کرد و بازنشسته شد قدردانی شد .
شهر یزد با 520 هزار نفر جمعیت مرکز استان در مرکز ایران قرار گرفته است.

 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار