گزارش تابناک ازدویست و نهم جلسه شورای اسلامی شهر یزد + عکس
دویست ونهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد باحضور محمدرضا عظیمی زاده شهرداروبا محوریت بررسی نامه‌های ارجاعی به شورا برگزار شد.
کد خبر: ۸۱۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶ 23 August 2015
به گزارش تابناک یزد، دراین جلسه حجت الاسلام شیخ عباس زارع رئیس شورای اسلامی شهر یزد با گرامیداشت روز پزشک و روز صنعت دفاعی  گفت: امروزه ایران در صحنه بین المللی در زمینه صنایع دفاعی قدرت منطقه است وبا وجود تحریم ها روز به روز به این قدرت افزوده می شود.
وی همچنین ضمن محکوم کردن آتش زدن مسجدالاقصي توسط صهیونیست ها که به روز جهانی مسجد نام گزاری شده است، گفت: این روز در تقویم جهانی بسیار مهم است وجایگاه و نقش مساجد در بین مسلمانان بسیار جایگاه والایی دارد و این جایگاه همیشه برای مسلمانان مهم مي باشد.
زارع سالگرد ملکوتی آیت الله بهجتي امام جمعه فقید اردکان را گرامی داشت و افزود: ایشان در راه اسلام وانقلاب زحمات زیادی را کشید که امیدواریم بتوانیم در راه این بزرگوار قدم های مناسبی را برداریم.
رئیس شورای اسلامی شهر یزد در ادامه به ساخت وسازهای غیر مجاز در بلوار جوان اشاره کرد و از شهردار خواست تا نسبت به نظارت دقیق تر در این بلوار اقدامات اساسی انجام شود.
خانم وزیری دیگر عضو شورای اسلامی شهر هم به بی نظمی مغازه‌های تجاری در بلوار پرستار اشاره کرد و خواهان برطرف شدن مشکلاتی که در پیاده‌روهای این بلوار بوجود آمده، شد و افزود: در این زمینه شهروندان برای پیاده روی مشکل دارند و باید برطرف شود.
در ادامه جلسه حجت الاسلام حمید رضا مطهریان به جایگاه کمیسون ماده100 شهرداری اشاره کرد و اظهارداشت: جایکاه و شان این کمیسيون ها باید رعایت شود و بیشتر به تصمیمات این کمیسيون از جانب بعضی ارگانها اهمیت داده شود.
سید محمد رضا مدرسی عضو شورای اسلامی شهر یزد در سخنان پیش از دستور ضمن تاكيد بر فعاليت هاي فرهنگي كه از وظايف ذاتي شهرداري است  به تعامل و همکاری ارگانها با شهرداری اشاره کرد و افزود: متاسفانه این همکاری و تعامل یک طرفه است و شهرداری بیش از حد به بعضی ازارگانها مساعدت وكمك مي كند که چون تامین بودجه شهرداری از جانب مردم می باشد مردم هم باید جور این تعاملات نابرابر را بکشند.
عضو شورای اسلامی شهر یزدازشهردارخواست تابه سخنان پیش ازدستورتوجه بیشترشود تا حداقل شاهد تغیيراتی در سطح شهر باشیم.
ملیحه امینی دیگر عضو شورای اسلامی شهر یزدهم با اشاره به ساخت و سازهای غیر مجازی که در سطح شهر انجام می شود، گفت: در حال حاضر در بلوار امام جعفر صادق (ع) تخلفات ساختماني بسياري در حال انجام مي باشد که شهرداري باید کنترل بيشتري در آن محدوده اعمال نمايد.
شهردار یزد در این جلسه ضمن گرامیداشت دهه کرامت و تشکر از نکته بینی اعضای شورای اسلامی شهر، گفت: فضل و بخشش های شهرداری بدون تایید شورای اسلامی شهر یزد برای هیچ ارگانی انجام نشده است و هر بودجه و یا ساختمانی که بخواهد در اختیار دیگر ارگانها قرار بگیرد ابتدا باید مجوز شورای اسلامی شهر را داشته باشد.
محمد رضا عظیمي زاده در ادامه به برخورد جدی  شهرداری با چند متخلف ساخت و ساز خبر داد و افزود: در زمینه ساخت و ساز غیر مجاز در بلوار جوان اینجانب به شهردار منطقه سه تذکر داده ام که هرچه سریعتر جلوی این ساخت و سازها گرفته شود كه در دستوركار قرار گرفته است.
در پایان این جلسه از آقای رحمت آبادی مدير منطقه دو شهرداري که پایان روز اداری خود را سپری کرد و بازنشسته شد با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد و اعضای شورای اسلامی شهر برای وی آرزوی موفقیت کردند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار