سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان یزد خبر داد ؛
سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان یزد از روند کاهشی بستری در بیمارستان‌های استان خبر داد.
کد خبر: ۸۴۰۱۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶ 18 April 2020

ابراهیم سلمانی با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا ویروس در استان، چهار هزار و 133 نفر با علائم تنفسی در بیمارستان های استان بستری شدند اظهار داشت: با توجه به افزایش عبور و مرور‌ها و در صورت عدم رعایت اصول بهداشتی با موج افزایشی دیگری از مبتلایان روبرو خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه بر اساس یافته های آزمایشگاهی تاکنون یکهزار و 353 نفر در استان به کرونا ویروس مبتلا شده اند ادامه داد: تعداد 636 مورد ابتلای مثبت در شهر یزد، 295 مورد در میبد، 247 مورد در اردکان و 43 مورد در ابرکوه به ثبت رسیده است.

این پزشک اضافه کرد: همچنین تعداد 21 مورد ابتلای قطعی در بهاباد، 26 مورد در مهریز، 6 مورد در خاتم، 42 مورد در بافق، 21 مورد در اشکذر و  16 مورد در تفت گزارش شده است.

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا با بیان اینکه خوشبختانه روند کاهشی بستری در بیمارستان‌های استان مشهود است عنوان کرد: تاکنون سه هزار و 645 نفر در استان بهبود یافته و ترخیص شده اند و 193 نفر نیز  به دلیل ابتلا به این بیماری در استان جان باختند.

وی با بیان اینکه هنوز خطرات ابتلا و شیوع کرونا در کمین است تاکید کرد: هم استانی ها کرونا را جدی بگیرند و برای قطع زنجیره انتقال این بیماری و حفظ سلامتی عزیزانشان در خانه بمانند و از تردد در سطح شهر جدا خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار