نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد بر ترویج معارف قرآن کریم در بین جوانان برای مقابله با تهدید نرم دشمنان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۴ 08 September 2015

به گزارش تابناک یزد،آیت الله محمدرضا ناصری در مراسم افتتاح جشنواره کشوری قرآن در یزد افزود : گسترش قرآن در جامعه و بین مردم سدی در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان است .

وی اظهار کرد : تمام نهادهای فرهنگی ، آموزشی و تبلیغی باید در راستای ترویج معارف کلام وحی در بین مخاطبان و بخصوص نسل جوان بیش از گذشته تلاش کنند .
نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد : راه حقیقی و عینی عزت و اقتدار امت اسلام و ملت قهرمان ایران در گرو عمل به آیات نورانی قرآن مجید است که اگر به زندگی بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) توجه کنیم ایشان همواره در طول زندگی با عزت خود عنایت خاص به این کلام نورانی داشتند .
وی ادامه داد : امام راحل در شبانه روز چهار بار قرآن می خواندند و در روز 10 جزء قرآن را ختم می کردند و این باید الگویی برای همگان باشد .
امام جمعه یزد گفت : همه مردم و جوانان باید قرآن را قرائت کنند و سپس در عمل کردن به دستورات سعادت بخش حضرت حق عنایت ویژه داشته باشند .
ناصری خاطرنشان کرد : کسانی که در زندگی عنایتی به قرآن و عمل به آن ندارند بدون شک در زندگی خود دچار مشکلات می شوند و لذا باید همواره این کتاب آسمانی را دستور العمل حقیقی خویش قرار داد .
هشتمین جشنواره کشوری طرح قدس از سوی سازمان سما امروز با حضور 500 نفر از برگزیدگان قرآنی مراکز سما سراسر کشور در یزد آغاز شد .
برگزیدگان قرآنی سما کشور در این جشنواره در رشته های قرآنی قرائت به روش ترتیل، قرائت به روش تحقیق، تفسیر مفاهیم و پژوهش های قرآنی به تفکیک در سه سطح دانش آموزان، دانشجویان و کارکنان سمایی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار