نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به نزدیکی برگزاری انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در سال جاری گفت : آمریکا و دشمنان نظام به طرق مختلف سعی دارند مردم کشور ما را از حضور در این حماسه سیاسی باز دارند.
کد خبر: ۹۲۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲ 11 September 2015

به گزارش تابناک یزد،آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یزد با بیان اینکه دشمنان و استکبار جهانی بدنبال ایجاد تفرقه و دودستگی در کشور ما هستند افزود : ما باید نسبت به توطئه های دشمنان هوشیار و آگاه باشیم زیرا آنان از اختلافات سوء استفاده و به نفع خود بهره برداری می کنند.

وی اظهار کرد : باید با وحدت ، یکپارچگی ، همدلی و همراهی یکدیگر در مسیر ولایت حرکت کنیم و رسانه ها نباید هر چیزی را بدون آگاهی چاپ و منتشر کنند ، نباید مردم را به جان یکدیگر بیاندازند و نسبت به یک مسئله جزئی سرگرم کنند.
خطیب جمعه یزد با اشاره به اول ذی الحجه مصادف با 24 شهریورماه و سالروز ازدواج بانوی دو عالم حضرت زهرای اطهر و امیرالمومنین علی(ع) گفت: همه باید زندگی این دو معصوم را الگو قرار دهند.
ناصری با بیان اینکه در اسلام در زمینه مسئله ازدواج تاکید فراوان شده است اظهار کرد : تشکیل خانواده یکی از مسائل مهم جامعه اسلامی است ، متاسفانه مسئله ای که امروز گربیانگیر ازدواج شده ، آداب و رسوم و اخلاقیات غربیها در زمینه ازدواج در کشور ما رواج پیدا کرده که این نگران کننده است.
وی با بیان اینکه غربیها تشکیل خانواده را قبول ندارند افزود : آنان بدنبال هوسرانی ، شهوت و آزاد بودن هستند و اخلاق و دین را رها کردند و بسیاری مشکلات روانی در این کشورها بدلیل زندگی تک فردی است .
ناصری یادآور شد : دشمنان در فضای مجازی در راستای تحمیل فرهنگ غرب و از هم پاشیدن خانواده ها و دین ما هستند و جدا کردن مردم و جوانان از دین و ارزش ها از اهداف انان است.
امام جمعه یزد با بیان اینکه امروز والدین هم سرگرم این فضای مجازی شذند و بچه های هم به همین علت مورد غفلت واقع شده اند از خانواده خواست توجه بیشتری به این مسئله داشته باشند.
وی با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مدنی خاطرنشان کرد : این عالم در همه زمینه نمونه و الگو و نسبت به امام راحل عشق و علاقه فراوان داشت و یک فردی انقلابی بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار