رژه نیروهای مسلح همزمان با آغاز نخستین روز هفته دفاع مقدس با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و جمعی از مسوولان استان یزد در این خطه برگزار شد.
کد خبر: ۹۹۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۸ 23 September 2015

به گزارش تابناک یزد،فرمانده سپاه الغدیر یزد در این آیین گفت: دشمنان بعد از شکست در عرصه‌های مختلف به دنبال نفوذ در انقلاب اسلامی هستند که باید در برابر این توطئه خیلی هوشیار بود.


سرتیپ پاسدار اکبر فتوحی افزود: ملت قهرمان و نیروهای مسلح کشور ما در ۳۶ سال گذشته تمامی توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.
وی ادامه داد: ملت قهرمان ایران بابینش و بصیرت و ولایتمداری و دشمن‌شناسی در سال‌های گذشته تمامی توطئه‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا را نقش بر آب کرده است.


فرمانده سپاه الغدیر یزد اظهار داشت: رمز و راز اقتدار و عظمت این کشور و ملت همچنان در گرو ولایتمداری، وحدت کلمه، اسلام خواهی و تکیه بر اصول و ارزش‌ها است.
فتوحی گفت: روحیه مقاومت و استکبار ستیزی باید با قدرت و قوت در بین آحاد ملت فهیم و مسوولان ما زنده بماند و به راه سعادت بخش خود ادامه دهند.

وی تصریح کرد: پاسداشت یاد و خاطره شهید و بخصوص شهدای دفاع مقدس یک وظیفه بزرگ و همیشگی محسوب می‌شود و بدون شک فرهنگ شهادت و مقاومت ادامه راه عزت بخش ما است.

به گزارش ایرنا،در اين مراسم كه "آیت‌الله محمدرضا ناصري " نماينده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه يزد، "سید محمد ميرمحمدي" استاندار يزد، "محمدعلي طالبي" معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي، "احمد ترحمي " سرپرست معاونت توسعه مديريت و منابع انساني و مديركل دفتر امور امنيتي و انتظامي استانداري، "محمود شاكري شمسي" فرماندار يزد، اعضاي شوراي تأمين و جمعي از مسئولان و مقامات ارشد استان حضور داشتند، ده‌ها گروهان نمونه يزد از روبروي جايگاه ويژه رژه رفتند و آمادگي خود را در دفاع از میهن اسلامي به نمايش گذاشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار