امام جمعه يزد به مناسبت بزرگداشت دفاع مقدس پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۹۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳ 23 September 2015

به گزارش تابناک یزد،در پیام آیت الله ناصری آمده است:

هفته دفاع مقدس، یادآور همبستگی و یکپارچگی ملتی است که با تبعیت محض از ولایت و با تدابير حکیمانه خمینی كبير(ره) به ید واحده‌ای تبدیل و موجب تحقق پیروزی حق بر باطل شد.
8 سال دفاع مقدس به فرموده ولی امر مسلمین(مدظله العالی) «جهاد بزرگ دینی و ملی ملت ایران بود و مظهر حماسه ، معنویت، دینداری، آرمانخواهی ،ایثار و ازخودگذشتگی ،ایستادگی و مقاومت،تدبیر و حکمت و شکوفایی استعدادها و ظرفیت هاست».
8 سال دفاع مقدس يادآور خاطره ها و حماسه هاي جاويد و ماندگار ملت خداجو و شهيد پرور ايران اسلامي است كه همواره در صحيفه زرين تاريخ مقاومت و ايثار اين ملت خواهد درخشيد و پيام عزت و اقتدار را كه الهام گرفته از نهضت خونين عاشورا است به فرهنگ ها و باورهاي تشنه حقيقت و معنويت مي دمد.
8 سال دفاع مقدس كه جلوه اي غرور انگيز و افتخار آميزي از استقامت در برابر تجاوز را در برابر چشمان حيرت زده جهانيان به نمايش گذارد، گنجينه اي شد تا نگاه تمام آزادي خواهان را به فضايل گرانبهاي انساني همچون جوانمردي ، عطوفت ، پايمردي در حفظ اصول و ارزش ها و خود باوري معطوف سازد و پويندگان راه حقيقت ، يك بار ديگر قدرت و تاثير شگرف ايثار و شهادت را در دفع تجاوز و تحكيم بنيادهاي الهي نظاره كنند.
8 سال دفاع مقدس، صحنه ای از تاریخ ماست که نماینگر پایداری و مقاومت ملتی است که با دست خالی در برابر تجاوزی بزرگ ، مردانه ایستادند.
در آن ایام میزان نابرابری در دو طرف جبهه به گونه ای بود که حتی خوشبین ترین تحلیل گران نظامی سیاسی پیش بینی نمی کردند که ایران اسلامی بتواند در برابر این هجمه سنگین نظامی ، مقاومتی از خود نشان دهد، چه رسد به اینکه پس از 8 سال پایداری ، به همت جوانان عزیز ایران اسلامی وجبی از خاک خود را از دست ندهد، و از هیچ کدام از مواضع اصولی خود عقب نشینی ننماید.
اینجانب ضمن گراميداشت هفته دفاع مقدس، از آحاد مردم شريف و متدين استان انتظار دارم با تبعيت محض از فرامین مقام عظماي ولايت(مدظله العالي) ، با بصيرت راه حماسه آفرينان سال هاي جهاد في سبيل الله را ادامه دهند و پاسدار حق امام، خون شهيدان و تلاش مجاهدان راه اسلام باشند.
«سايه مقام معظم رهبري مستدام باد»
محمدرضا ناصری
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار