سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزدگفت : به منظور تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات مناسب کلیه دفاتر گردشگری استان موظف به رعایت حقوق گردشگر شدند
کد خبر: ۱۰۶۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۵ 05 October 2015

به گزارش تابناک یزد،سیدمصطفی فاطمی با بیان این خبر اظهارداشت : در راستای صیانت از حقوق شهروندی و با هدف ارتقای مسئولیت پذیری، نهادینه شدن موازین اخلاقی در ارائه خدمات گردشگری از سوی دفاتر و شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگری و ضرورت برخورد کریمانه و محبت آمیز با مسافران و گردشگران و لزوم آگاهسازی آنها از حقوق و تکالیف خود، منشور حقوق گردشگر در پانزده محور جهت ابلاغ به کلیه دفاتر خدمات گردشگری استان اعلام گردید.

وی افزود: از تاریخ ابلاغ این منشور، تمامی دفاتر و شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگری مکلف خواهند بود، نسبت به نصب منشور در منظر دید مشتریان در محل و همچنین در صفحه اول سایت مربوط به دفاتر اقدام نمایند و درصورت مشاهده تخلف از سوی بازرسان این اداره کل، با متخلف برخورد قانونی صورت می گیرد.

گفتنی است: دریافت مطلوب خدمات گردشگری، حق گردشگر است ـ مطالبه کنترل مدارک سفر از هر حیث از دفتر/ شرکت ـ مطالبه رسید صندوق بابت کلیه مبالغ پرداختی از دفتر/ شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری ـ اخذ کلیه مدارک سفر حداقل 24 ساعت قبل از زمان اجرا از دفتر/ شرکت ـ دسترسی به نظام کارآمد رسیدگی به شکایت حق گردشگر است از جمله محورها و مفاد این منشور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار