در راستای اجرای بخشنامه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و ایجاد زمینه‌های نوآوری و شکوفایی در پژوهشهای علمی به منظور دستیابی به خودکفایی علمی و ارتقای سطح تحقیقاتی و ایجاد ارتباط موثر و فعال بین صنعت و دانشگاه اولین جلسه با موضوع همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفت و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد در ساختمان سازمان صنعت و معدن و تجارت استان برگزار گردید.
کد خبر: ۱۱۷۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰ 25 October 2015

به گزارش تابناک یزد،دکتر محمدرضا جواهری تفتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفت پس از بیان مختصری از وضعیت فعلی و پیشرفتهای علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی تفت به بیان مفاد زمینه‌های همکاری مابین دانشگاه آزاد اسلامی تفت و سازمان صنعت و معدن و تجارت پرداخت که بدین شرح می‌باشد: 1- همکاری به منظور توسعه کارآفرینی و تسهیل و تشویق و حمایت از فعالیتهای دانش بنیان. 2- توسعه همکاری‌های علمی، آموزشی، پژوهشی مابین دانشگاه و سازمان صنعت و معدن و تجارت. 3- استفاده متقابل از امکانات و ظرفیتهای آموزشی، پژوهشی و فرهنگی طرفین. 4- ایجاد بستر انجام پروژه ها، پژوهشها و طرح‌های تحقیقاتی مشترک اعضای هیئت علمی دانشگاه و سازمان صنعت، معدن و تجارت.

وی با تاکید بر فعالیتهای گسترده دانشگاه در زمینه‌های علمی و پژوهشی و بویژه در بخش شرکتهای دانش بنیان از ایجاد این ارتباط ابراز خرسندی نموده و و معتقد است این همکاری 2 جانبه و همچنین وجود افرادی با تجربه و تحصیلکرده درا ین دو مجموعه باعث بهتر شدن ارتباط و سرمایه گذاری و کمک‌رسانی به تولید و صنعت می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار