مدیر کل آموزش و پرورش یزد بر بسیج همه امکانات آموزشی این استان برای ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی تاکید کرد.
کد خبر: ۱۲۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷ 10 March 2015
تدارک همه امکانات برای ارائه خدمات به مسافرانبه گزارش تابناک یزد، احمد شیرزاد در نشست هم اندیشی مدیران مدارس مجری طرح اسکان افزود: مدیران مدارس با نظارت مستمر بر اجرای صحیح طرح زمینه ای را فراهم کنند تا ایام حضور همکاران فرهنگی دریزد برایشان خاطره انگیز شود .
شیرزاد، خدمت به میهمانان نوروزی به ویژه همکاران فرهنگی را افتخاری برای مجموعه اموزش وپرورش استان دانست و اظهار امیدواری کرد این نشست های هم اندیشی به رفع مشکلات بیانجامد وزمینه ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف طرح فراهم شود.
رییس اداره تعاون و رفاه آموزش و پرورش استان هم گزارشی از تمهید مقدمات لازم برای تجهیز و آماده سازی مدارس مجری طرح اسکان ارائه کرد و افزود : ملزومات مورد نیاز مدارس تا پایان هفته در اختیار مدارس قرار داده می شود.
سید حسین کلانتری از فعالیت قریب 250 مدرسه درنواحی یک ودو یزد درطرح اسکان نوروزی خبرداد واز همراهی مدیران مدارس در اجرای طرح اسکان نوروزی قدردانی کرد .
درادامه این نشست سنائی و بهره ور دو تن از مدیران مدارس مجری طرح اسکان نوروزی به نمایندگی از مدیران مدارس ناحیه یک و دو یزد به طرح دیدگاه ها ، مسائل و مشکلاتی که مدارس دراجرای این طرح با آن مواجه هستند پرداختند.
درادامه روسای نواحی یک و دو یزد نیز با ارائه گزارشی از وضعیت و اقدامات انجام شده برای اسکان نوروزی در مدارس تحت پوشش خود از تلاش وهمراهی مدیران مدارس در اجرای اسکان نوروزی 93 قدردانی کردند .
به گزارش ایرنا، عبدالحمید صابری و منصور ارجمندی در سخنان کوتاهی فرهنگ یزدی ها درتکریم و تجلیل از میهمان را یادآوری نموده و این ایام را فرصت ارزشمندی برای معرفی دستاوردها و افتخارات استان درزمینه های مختلف آموزشی وتربیتی دانستند .
استان یزد 195 هزار دانش آموز و حدود 18 هزار فرهنگی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار